دانلود کتاب صوتی عکس خصوصی با صدای شاهین علایی‌نژاد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عکس خصوصی اثر علیرضا رحیمی‌نژاد

دانلود و خرید کتاب صوتی عکس خصوصی

معرفی کتاب صوتی عکس خصوصی

کتاب صوتی عکس خصوصی، رمانی نوشته‌ی علیرضا رحیمی‌نژاد است. عکس خصوصی داستان پسر جوان و ثروتمندی به نام احسان است که مقدمات عروسی‌اش را فراهم می‌کند اما ناگهان، عکسی به دستش می‌رسد که همه‌ نقشه‌ها را نقش برآب می‌کند...

برای اینکه گره از راز این معما بگشایید، داستان صوتی عکس خصوصی را با صدای یکی از استادان گویندگی، شاهین علایی‌نژاد بشنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی عکس خصوصی

داستان عکس خصوصی، ماجرای عکسی است که به دست احسان می‌رسد تا تمام نقشه‌های او برای زندگی آینده‌اش را خراب کند. احسان در حال فراهم کردن مقدمات و تدارکات عروسی‌اش با مریم، دختری متشخص از خانواده‌ای متمول است. اما نگران است که اگر این عکس به دست مریم برسد، همه‌چیز خراب شود. در این عکس خصوصی، احسان در هتلی در دبی، کنار زنی آسیایی است. عکس را دوستش بابک از او گرفته بود. اما گره‌ی ماجرا این است که بابک حالا مرده است. این عکس چطوری به دست این غریبه‌ها رسیده است؟ هدف آن‌ها از انتشار این عکس چیست؟ آیا فقط می‌خواهند از طعمه‌ی چربی که گیر آورده‌اند، اخاذی کنند؟ یا فکر دیگری پشت این ماجرا است؟

کتاب صوتی عکس خصوصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به داستان‌های پرماجرا و معمایی علاقه دارید، حتما از شنیدن نسخه صوتی کتاب عکس خصوصی لذت می‌برید.

بخشی از کتاب صوتی عکس خصوصی

مُرد.

گتسبی‌وار. 

هرچند عاری از صدا و بو و رنگ. طرحواره‌ی اندامش روی آب زلال راکد ساکت استخر خانگی نقل شده است. علت فوت، فعلا نامعلوم. پزشکی قانونی برای پرکردن فرم‌های همیشگی به بررسی بیشتر نیاز دارد. اگرچه ممکن است رازی در میان نباشد، جز اقتضای الزامی تکرار شونده‌ی زندگی. سقوط ذاتی صعود. اما این پاکت زرد، این عکس بی‌کیفیت چاپ فوری و این نامه‌ی تایپی کم‌حرف بی‌شک معمایی است پیچیده و هراس انگیز. نامه‌ای هوشبران که احسان را اسیر در میانه‌ی تندبادی از ترس، و تردید و تهدید کشانده است پای استخر خانه‌ی بابک تا مبهوت و مجروح به نقش نامرئی حک شده‌ی جسد بر آب چشم بدوزد. و معجزه‌ای را منتظر بماند که به آن طرح نادیدنی، رنگ و حجم بدهد. و بابک دست و پا زنان خود را از دل آب، تا پلکان سفید متزلزل بکشاند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد