دانلود کتاب صوتی آوای وحش با صدای سحر شاهوردی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آوای وحش اثر جک لندن

دانلود و خرید کتاب صوتی آوای وحش

نویسنده:جک لندن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آوای وحش

کتاب صوتی آوای وحش، اثر بی‌نظیر و ماندگار جک لندن، سرگذشت سگی به نام باک است که به دست جویندگان طلا دزدیده می‌شود تا به سرزمین‌های شمالی برود. 

برای داشتن یک تجربه‌ی شیرین و متفاوت نسخه صوتی آوای وحش را با ترجمه‌ی صدرا نیک‌زاد و صدای سحر شاهوردی بشنوید.  

درباره‌ی کتاب صوتی آوای وحش

آوای وحش داستان زندگی باک است. سگی از نژاد شپرد که به دست جویندگان طلا دزدیده می‌شود و به نواحی شمالی برده می‌شود. قرار است از او به عنوان سگ سورتمه استفاده کنند. باک کم‌کم آداب زندگی در حیات وحش را یاد می‌گیرد. سرنوشت غیر طبیعی او که باعث می‌شود معصومیت و امنیت زندگی در خانه‌ی ارباب را فراموش و به خود واقعی‌اش، یعنی گرگی درنده میان جنگلی وحشی تبدیل گردد. جک لندن در آوای وحش، سرگذشت باک را از زمان دزدیده شدن تا تبدیل شدنش به موجود افسانه‌ای روایت می‌کند. روایتی جذاب، دقیق و خواندنی که بر اساس تجربیات و دیده‌های خود جک لندن شکل گرفته است.

کتاب صوتی آوای وحش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن نسخه صوتی کتاب آوای وحش برای تمام دوست‌داران آثار نویسندگان بزرگ دنیا، لذت‌بخش است. 

درباره‌ی جک لندن

جک لندن با نام اصلی جان گریفیث چنی ۱۲ ژانویه ۱۸۷۶ در سانفرانسیسکو متولد شد. او یکی از اولین کسانی است که از راه نوشتن به ثروت دست یافت. اما این کار اصلا آسان نبود. او در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد و تحصیلاتش را هم به ناچار و از سر بی‌پولی رها کرد. اما با عضویت در کتابخانه‌ی عمومی اوکلند بسیاری از آثار بزرگان را خواند و از این طریق بسیار آموخت. او مدت‌ها سرگردان بود و به کارهای مختلفی هم پرداخت. با گروهی که به دنبال طلا می‌گشتند همسفر شد. بعد از تلاش‌های بی‌نتیجه، بیماری و سختی‌هایی که کشیده بود، برگشت و کتاب‌های آوای وحش و سپید دندان را منتشر کرد که او را به اوج شهرت رساند. این دو کتاب بر اساس تجربیات واقعی خود او نوشته شد و همین جذابیتش را بیشتر کرد. جک لندن دوبار ازدواج کرد و در نهایت در ۲۲ نوامبر ۱۹۱۶ در ۴۰ سالگی، بر اثر نارسایی کلیه درگذشت. 

بخشی از کتاب صوتی آوای وحش

یک اشتیاق قدیمی برای رهایی از کوچ‌نشینی، با گسستن زنجیره‌ها. گویی که دوباره از خواب عمیق زمستانی برمی‌خیزد و ذاتا وحشی می‌شود. باک روزنامه نمی‌خواند وگرنه متوجه می‌شد که خطری نه تنها خودش، بلکه تمامی سگ‌های آن منطقه‌ی ساحلی با عضلاتی قوی و پشم‌هایی گرم و موهای بلند را از تاوند تا سندیگو تهدید می‌کرد. چراکه مردم در تاریکی قطب شمال فلز زردرنگی را یافته بودند و چون شرکت‌های حمل و نقل و کشتی بخار آن را می‌خواستند، هزاران نفر دیگر هم در پی یافتن طلا به سرزمین‌های شمالی حجوم آورده بودند تا به آن‌ها ملحق شوند. برای همین منظور آن سگ‌های تنومند و قوی‌هیکلی که توان کار پرزحمت و جابه‌جایی خزپوش‌ها را از جنگل داشته باشند، نیاز داشتند. باک در خانه‌ای بزرگ و آفتاب‌گیر در دره‌ی سانتاکلارا که معروف به خانه‌ی قاضی میلر بود، زندگی می‌کرد. این خانه پشت جاده و نیمی از آن در میان درختان پنهان شده بود که از میان درختان نمای ایوانی که در چهارطرف خانه بود، به چشم می‌خورد....

نظرات کاربران

roz:)
۱۳۹۹/۱۰/۰۹

عالی بود😍😍😍

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۹۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۷ دقیقه

حجم

۱۹۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان