دانلود کتاب صوتی کتابچه بیاندیشید و ثروتمند شوید با صدای محسن زرآبادی‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه بیاندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه بیاندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب صوتی کتابچه بیاندیشید و ثروتمند شوید

کتابچه صوتی بیاندیشید و ثروتمند شوید چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتابی به همین نام از ناپلئون هیل، نویسنده آمریکایی و یکی از پیشگامان در زمینه کتاب‌های موفقیت است. کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید از نخستین و جامع‌ترین کتاب‌هایی است که در قرن بیستم به معرفی روش‌های موفقیت در زندگی و کسب و کار پرداخته و این روش‌ها را که تا آن زمان تنها در اختیار معدود افراد موفق بوده، همگانی کرده است. این کتاب در سال ۱۹۳۷منتشر شد و ۱۵ میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

درباره کتاب بیاندیشید و ثروتمند شوید

فرضیۀ‌ی به کار رفته در این کتاب که بسیار ساده است؛ ثروتمند شدن، نیازمند داشتن نوعی ذهنیت است. اگر بخواهیم ثروتمند شویم ابتدا باید به ذهنیتی که ناپلئون آن را ذهنیت مالی می‌نامد، دست یابیم. او می‌گوید که ما باید خود را عیناً ثروتمند فرض کنیم. لفظ ثروتمند بودن می‌تواند معانی مختلفی از جمله ثروت از لحاظ مالی، احساس خوشحالی و خوشبختی ، رابطه‌های سالم، موفقیت در کسب و کار و سلامتی و ... را دارا باشد.

هیل در این کتاب به شما آموزش می‌دهد چگونه افکارتان را در جهت موفقیت سروسامان دهید تا بتوانید بهترین بهره را از ایده‌هایتان به ویژه در زمینه‌های مالی ببرید.

او در این کتاب تشریح می‌کند که موفقیت برای افرادی است که دارای ذهنیت موفق هستند و شکست برای افرادی اتفاق می‌افتد که ذهنیت شکست را به اختیار بر می‌گزینند. تبدیل ذهنیت شکست به ذهنیت موفق، زمانی اتفاق می‌افتد که قبل از اینکه به ثروت و فراوانی برسیم، ذهن‌مان را با کمک اشتیاق شدید به یک آهن‌ربا تبدیل کنیم. همچنین با به دست آوردن ذهنیت مالی و بهره‌جویی از این اشتیاق شدید با برنامه‌ریزی‌های منظم، ثروت را به دست آوریم.

به طور کلی این کتاب راهکارهایی را برای دست‌یابی به مفاهیم و اصول ذکر شده، ارائه می‌دهد وبه ما راه‌های رسیدن به ذهنیت مالی را نشان خواهد داد و اینکه چگونه خود را ثروتمند تصور کرده و برای رسیدن به آن ثروت از عهدۀ کنترل و هدایت افکارِ خود برآییم.

شنیدن کتابچه بیاندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتابچه که خلاصه کتاب اصلی است برای افرادی مفید است که به دنبال یادگیری این هنر به منظور اعمال تغییرات اساسی در ذهنشان هستند.

معرفی نویسنده
عکس ناپلئون هیل
ناپلئون هیل
آمریکایی | تولد ۱۸۸۳ - درگذشت ۱۹۷۰

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی یکی از پیشگامان در زمینه‌ی کتاب‌های موفقیت بود. ۲۶ اکتبر ۱۸۸۳، ناپلئون هیل در «ویرجینیای» آمریکا به دنیا آمد. ناپلئون در وایز کانتی ایالت ویرجینیا، در منطقه‌ای متولد شد که بی‌سوادی و خرافات در آنجا بیداد می‌کرد. پدرش آهنگر بود. خانه‌ای که در آن متولد شد، اتاقی کوچک در کنار رودخانه «پراد» در منطقه «وایس کانتی» ویرجینیا بود و همه اعضای خانواده در خانه‌ای که یک اتاق بیشتر نداشت و کوچکترین توجهی به نظافت آن نمی‌شد زندگی می‌کردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد