دانلود کتاب صوتی کتابچه قبیله مربیان با صدای حامد بیطرفان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کتابچه قبیله مربیان اثر تیم فریس

دانلود و خرید کتاب صوتی کتابچه قبیله مربیان

معرفی کتاب صوتی کتابچه قبیله مربیان

کتابچه صوتی قبیله مربیان چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب قبیله مربیان نوشته تیم فِریس است. فریس در این کتاب پندهای کوتاهی از بهترین‌های جهان درباره چگونه زندگی کردن جمع‌آوری کرده است.

درباره کتاب قبیله مربیان

تیم فِریس، نویسنده کتاب پرفروش هفته کاری چهارساعته، تصمیم گرفت سوالاتش را در مورد آینده یادداشت کند. همانطور که به انبوه سوال‌هایش خیره شده بود، متوجه شد وقت یک سوال دیگر رسیده، همان سوال مورد علاقه‌اش که «اگر موفقیت راحت بود چه می‌شد؟».

او متوجه شد برای پیدا کردن پاسخ این سوال نیاز به مربی‌های بیشتری دارد. چه می‌شد اگر می‌توانست از قهرمانانش، از ورزشکاران سطح جهانی، فیلمسازانی که برنده جایزه شده‌اند و نویسندگان گرفته تا کارآفرینانِ باهوش، پاسخ‌هایی برای سوالاتش بگیرد؟ به صدها نفر از قهرمانانش ایمیل خصوصی فرستاد و از هر نفر خواست تا به 5 سوال از ۱۱ سوالی که به دقت آن‌ها را خلاصه کرده بود پاسخ دهد.

او از بازخوردها هیجان‌زده شد. با اینکه بعضی‌ها جواب نه دادند، بیشتر از صد نفر جواب بله دادند.

تیم فریس، در قبیله مربیان، پاسخ‌های درخشان ۱۴۰ مربی را در مورد اینکه چگونه آنطور که می‌خواهیم زندگی کنیم گردآوری کرده است. دامنه مربی‌ها گسترده‌اند که شامل تجربه‌های واقعی زندگی، همراه با شکست، ضرر، موفقیت، شادی و رضایت‌مندی‌های آنان است.

تیم فریس، به جای اینکه به ما بگوید چطور زندگی بهتری داشته باشیم، همین سوال را از قهرمانان و آدم‌های مورد علاقه‌اش می‌پرسد. ما در ۱۴۰ شرح‌حال و پرسش و پاسخ می‌بینیم که بهترین اندیشمندان، تولیدکنندگان و اجراکنندگانِ هم‌عصرمان، چطور به این پرسش به ۱۱ روش مختلف پاسخ داده‌اند.

زندگی، خواسته‌ای که مبهم باشد را تنبیه می‌کند و خواسته مشخص را پاداش می‌دهد.

شنیدن کتابچه قبیله مربیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتابچه قبیله مربیان برای یک فرد علاقه‌مند به نقل‌قول‌های الهام‌بخش، عالی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد