دانلود کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید

معرفی کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید

کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید، اثر آنتونی رابینز، کتابی است که به مخاطبانش می‌آموزد حتی در آشفته‌ترین شرایط هم می‌توانند کنترل زندگی خودشان را به دست بگیرند و به اهدافی که برای خودشان مشخص کرده‌اند، برسند.

درباره‌ی کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید

آنتونی رابینز در کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید به ما می‌آموزد که چطور می‌توانیم با استفاده از قدرت مغزمان و نیرویی که ذهن ما دارد، به اهدافی که برای خود مشخص کرده‌ایم برسیم: نکته‌ی مهم این است که ما بتوانیم هدفی که می‌خواهیم را پیدا کنیم و یا شخصی را به عنوان الگو برای خودمان انتخاب کنیم. در این صورت ذهن ما به صورت خودکار تلاش می‌کند تا ما را به هدفی که برای خودمان تعیین کرده‌ایم برساند. آنتونی رابینز در کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید به ما یاد می‌دهد که چطور مراحل زیر را طی کنیم تا به هدفی که انتخاب کرده‌ایم، برسیم.

مرحله‌ اول: باید یاد بگیریم روی چه چیز تمرکز کنیم.

مرحله دوم: چطور معنای درست آن‌چه که روی آن تمرکز کرده‌ایم را درک کنیم.

مرحله سوم: چگونه تغییر را در خود به‌وجود بیاوریم.

کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید برای تمام کسانی است که اهدافی بزرگ در سر دارند اما راه و روش رسیدن به آن را نمی‌دانند. 

درباره‌ی آنتونی رابینز 

آنتونی رابینز نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی است. او که یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان انگیزشی در جهان است، اصرار دارد به جای سخنران انگیزشی، مربی منتهای کارایی نامیده ‌شود. آنتونی رابینز در ۲۹ فوریه ۱۹۶۰ در شمال هالیوود در کالیفرنیا در خانواده‌ای فقیر به دنیا آمد. علاوه بر گرفتاری‌های مالی، بر اثر پرخوری، بیش از صد و بیست کیلوگرم وزن داشت، و به علت چاقی، دچار تنبلی، بی‌حالی و خواب‌آلودگی شده‌بود. اما در عین فقر و فلاکت، رؤیاها و آرزوهای جاه‌طلبانه‌ای داشت. اما در نهایت تصمیم گرفت با چاقی خود مبارزه کند. بدون استفاده از رژیم غذایی و عمدتاً با شیوه‌های روانشناسی و کنترل فکر و ذهن و در مدت کمتر از دوماه پانزده کیلوگرم از وزنش را کم کرد. به همین ترتیب او توانست در بقیه‌ی زندگی‌اش هم به آرزوهایش برسد. شهرت آنتونی رابینز در ایران به خاطر سلسله کتاب‌هایش در مورد موفقیت می‌باشد، کتاب‌های «قدرت نامحدود» که در سال ۱۹۸۷ منتشر شد و کتاب «به سوی کامیابی» که در سال ۱۹۹۴ منتشر شده است از شناخته شده‌ترین کتاب‌های آنتونی رابینز در ایران است. علاوه بر این آنتونی رابینز در سال ۱۹۹۱ بنیادی غیرانتفاعی را به‌وجود آورد که هدف آن، کمک به کودکان عقب مانده، افراد بی‌خانمان، سالمندان و زندانیان است. 

بخشی از کتاب صوتی کنترل زندگی‌تان را به دست بگیرید 

همه‌چیز به قدرت ذهن برمی‌گردد. من هربار به خدا می‌گویم: خدایا با قدرت خودت مرا به خواسته‌ها، نیازها و به چیزهایی که لیاقتش را دارم برسان.

من به خدا اعتماد می‌کنم و همه‌چیز درست پیش می‌رود. افراد موفق باور دارند کاری نیست که نتوانند انجامش بدهند. شما هم باید همیشه همینطور باشید. اگر شما کاملا روی موضوعی تمرکز کنید، به خواسته‌تان در آن مورد خواهید رسید. یا بالاخره راهی برای رسیدن به آن ییدا خواهید کرد. یا راهی خواهید ساخت و در این حالت شما نیروی بیشتری در خودتان احساس می‌کنید. وقتی نیرو را احساس کردید، برای رسیدن به هدف شروع به حرکت می‌کنید. نیروی شما بیشتر می‌شود و هربار نتایج بهتری کسب می‌کنید...


معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظرات کاربران

24
۱۴۰۲/۱۱/۰۱

کلیات کتاب شاد باشید، مهربان باشید،بخشنده باشید، لبخند بزنید و انتظارات و استاندارتون را بالا ببرید و عامل اصلی مشکلات طرز فکر شماست حالا چگونه این طرز فکر رو تغییر بدیم؟ خدا عالم است 🙂

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۹۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۹۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان