دانلود کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم

معرفی کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم

کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم، اثر ویلیام دویل جنتری است. تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم درباره‌ی احساس خشم و راه‌های مدیریت و کنترل عصبانیت صحبت می‌کند. 

کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم با ترجمه‌ی سعید گرامی و عزیزالله سمیعی، و صدای گرم مصطفی هرآیینی در اختیارتان قرار دارد. 

درباره‌ی کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم

خشم و عصبانیت یکی از احساساتی است که همه‌ی ما در طول زندگی‌مان با آن مواجه می‌شویم. این احساس را همه تجربه می‌کنند. اما مهم است که بدانیم از کجا سر برمی‌آورد. مهم است بتوانیم خشم را کنترل کنیم. بسیاری از ما آدم‌ها در زمانی که عصبانی می‌شویم، به‌جای اینکه خشم را کنترل کنیم، کنترل خودمان را به دست خشم می‌دهیم. ممکن است حرف‌هایی بزنیم، کارهایی کنیم یا تصمیماتی بگیریم که بعدا پشیمان شویم. پس بهترین راه، تغییر شیوه‌ی زندگی برای مدیریت خشم است. ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم راهکارهی عالی برای کنترل خشم پیشنهاد کرده است. روش‌هایی که به آرامش ما کمک می‌کنند. به ما اجازه می‌دهند شیوه‌ی زندگی‌مان را تغییر دهیم تا در نهایت با کنترل این حس طبیعی، از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کنیم. 

کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید راه‌های کنترل خشم را بیاموزید، کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم برای شما است. مربیان زندگی، مشاوران و همه‌ی افرادی که به موضوعات روانشناسی علاقه دارند از شنیدن کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم لذت می‌برند.

بخشی از کتاب صوتی تغییر شیوه زندگی برای مدیریت خشم

شما یا به خاطر چیزی استرس زیادی دارید، یا به خاطر چیزهایی استرس‌های زیادی دارید. اما در هر حال استرس دارید. خشم فقط شیوه‌ی ابراز این استرس است. بعضی از مردم عقب‌نشینی می‌کنند و در زیر آتش ساکت می‌مانند. بعضی دیگر هوار می‌کشند. متسافانه هیچکدام از این شیوه‌ها به خوبی کار نمی‌کنند. و هردو باعث به خطر افتادن سلامتی شما می‌شوند. این فصل به شما نشان می‌دهد وقتی کاسه‌ی صبرتان پر شد، و علامت‌های اخطار دهنده‌ی خشم را دیدید، چکار باید بکنید. به شما می‌گویم که حامل‌های استرس را _که اگر قبل از رویارویی با آن‌ها احساس رنجش نکرده بودید، بعدا خواهید کرد،_ چطور شناسایی کنید. به شما خواهم گفت چطور از سوزش استرس پرهیز کنید و چرا این سوزش، بخشی از بگومگوهای هرروزه‌ی زندگی شما شده و بیشترین آسیب را به شما می‌زنند.

فهرست

  • مدیریت استرس
  • مدیریت شیمی بدن
  • افزودن توازن به زندگی خود
  • داشتن خواب خوش در شب
  • نگاه به نیروی برتر
  • حفظ خوش خلقی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۲۴۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
۲,۸۰۰
۳۰%
تومان