دانلود کتاب صوتی پایه‌های خشم با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پایه‌های خشم اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی پایه‌های خشم

معرفی کتاب صوتی پایه‌های خشم

کتاب صوتی پایه‌های خشم، نوشته‌ی ویلیام دویل جنتری، اثری درباره‌ی مفهوم و پایه‌های خشم است. خشم چیست؟ چطور و چه زمانی به وجود می‌آید و راه برخورد با آن چگونه است؟

این کتاب را سعید گرامی و عزیزالله سمیعی به فارسی ترجمه کرده‌اند. نسخه صوتی کتاب پایه‌های خشم را با صدای مصطفی هرآیینی در اختیار دارید.

درباره‌ی کتاب صوتی پایه‌های خشم

خشم را باید به عنوان یک حس طبیعی یا یکی از هیجانات شناخت. زیرا تنها در این صورت است که میتوانیم آن را بشناسیم. درک کنیم و در نهایت راه‌های کنترلش را یاد بگیریم. خشم را مادران می‌توانند حتی در نوزادان خوش تشخیص دهند. بنابراین بسیار مهم است که پایه‌های آنچه که به اسم خشم می‌شناسیم، را بدانیم. ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی پایه‌های خشم درباره‌ی این هیجان جهانی صحبت می‌کند. او از زمان‌هایی می‌گوید که خشم می‌تواند زندگی ما را خراب کند و لذت و آسایش را از ما بگیرد. این همان زمانی است که خشم از حالت صرفا یک احساس خارج شده و به یک مساله در زندگی تبدیل شده است. او راهکارهایی برای کنترل خشم دارد که به ما کمک می‌کند این حس را نیز مانند دیگر حس‌های بشناسیم و بدون اینکه اجازه دهیم زندگی ما را مختل کند، به زندگی‌مان ادامه دهیم.

کتاب صوتی پایه‌های خشم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی پایه‌های خشم برای تمام کسانی که دوست دارند با این حس آشنا شوند، کتابی مفید و کاربردی است. مشاوران و روان‌شناسان نیز کتاب صوتی پایه‌های خشم را کتابی جذاب می‌یابند.

بخشی از کتاب صوتی پایه‌های خشم

خشم بخشی از زندگی است. از خاطره شادی و همدردی چیزی کم ندارد. هیچکس خشمگین شدن را برنمی‌گزیند. خشم واکنشی است که در سیستم عصبی ما کار گذاشته شده است. در حقیقت خشم یکی از نخستین هیجان‌هایی است که مادران در نوزادان خود تشخیص می‌دهند. بنابراین برای شروع مدیریت خشم، هیچوقت زود نیست. خشم بیش از آنچه که با دیگران می‌کند، درباره‌ی خلق و خوی شخص خشمگین، دید او از جهان، میزان توازن زندگی، و آسانی و سختی بخشیدن دیگران حرف می‌زند. نکته‌ی مثبت مربوط به خشم، این است که لازم نیست انسان قربانی خشم شود، وقتی دنیا آنطور که می‌خواهیم با ما سر سازگاری ندارد، می‌توانیم پاسخی را که به خشم می‌دهیم انتخاب کنیم. 

فهرست

  • مقدمه
  • خشم هیجان جهانی
  • خشم کی یک مسئله است
  • خشم زندگی را زهرآلود می‌کند

نظرات کاربران

فوآد شبانی
۱۴۰۱/۰۷/۱۱

در مورد کتاب پایه های خشم، بعنوان فردی که باید میتوانست خشم را بتواند درست ببیند تا آنرا بهتر مدیریت کند، این کتاب را بسیار مفید و موثر یافتم. آموزشی گام به گام برای هرانکس که قصد دارد بخود کمک

- بیشتر
mehdi soltani
۱۴۰۰/۰۲/۰۲

کل کتاب فقط توضیح می دهد که خشم بد است. کلا کتاب های dummy در بیشتر زمینه ها سطحی بوده و در موضوع عمیق نمی شود. اگر در زمینه خشم و عصبانیت مشکل دارید، توصیه می کنم خشم و عصبانیت

- بیشتر
هادی
۱۴۰۲/۰۹/۱۵

عنوان کتاب با مطالب کتاب هماهنگ نیست، کتاب راجع به تاثیر خشم صحبت می‌کنه و نه پایه‌های خشم

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۱۲۷٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان