دانلود کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز با صدای مصطفی هرآیینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز اثر ویلیام دویل جنتری

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز

معرفی کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز

کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز، نوشته‌ی ویلیام دویل جنتری، اثری است که در طی سه مرحله، روش مدیریت خشم را به ما می‌آموزد. 

نسخه صوتی کتاب مدیریت خشم همین امروز را با ترجمه‌ی سعید گرامی و عزیزالله سمیعی و با صدای مصطفی هرآیینی تهیه کنید. 

درباره‌ی کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز

مدیریت و کنترل خشم گاهی بسیار سخت است. ممکن است احساس عصبانیت شما از موضوعی، ابتدا کوتاه و کمرنگ باشد. اما اگر برای رفع آن حس، کاری انجام ندهید، حس خشم و عصبانیتتان بیشتر و بیشتر می‌شود و کار به جایی می‌رسد که دیگر راهی برای جبران یا کنترل و مدیریت آن وجود ندارد. این اتفاق ممکن است به مرور زمان هم رخ بدهد و خشم‌های قدیمی و تلنبار شده، ناگهان، فوران کنند. بنابراین لازم است مدیریت خشم همین امروز را یاد بگیرید. روش‌هایی که ویلیام دویل جنتری در کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز ارائه می‌کند، راهکارهای کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند خشمتان را به کنترل و مدیریت کنید. کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز از سه مرحله‌ی انجام اقدام فوری، حرف زدن با خشم و حفظ خونسردی حرف می‌زند و هر کدام را به تفصیل توضیح می‌دهد.

کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز برای تمام افرادی است که دوست دارند، روش‌های کنترل خشم را بیاموزند. 

بخشی از کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز

وقتی که حس می‌کنید خشم دارد می‌آید، اولین کاری که باید بکنید، انجام یک اقدام فوری است. به طوری که گفته‌اند: به طوری که گفته‌اند غفلت موجب پشیمانی است. پشیمانی به خاطر از دست دادن کنترل خود. گاهی این کار به سادگی شمردن از یک تا ده است. گاهی هم نیست. متاسفانه نود درصد مردم، با شروع احساس خشم، هیچ اقدامی نمی‌کنند. و بسیار اتفاق می‌افتد که خیلی سریع از مرحله‌ی احساس خشم ضعیف، به غضب نزدیک انفجار می‌رسند. در کتاب صوتی مدیریت خشم همین امروز خواهید دید که چگونه می‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید. اینکه می‌گویند هیجان‌ها باید دوره‌ی خود را بگذرانند، افسانه است. و اتفاقا به حال خود رها کردن آن‌ها، می‌تواند خطرناک هم باشد. هرچه زودتر خشم خود را کنترل کنید احساس بهتری خواهید داشت.

فهرست

  • انجام اقدام فوری
  • حرف زدن با خشم
  • حفظ خونسردی
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۳۰٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴,۰۰۰
تومان