دانلود کتاب صوتی چگونه بدون اینکه سلامتی و زندگی خود را به خطر بندازید در کسب و کارتان موفق شوید؟ با صدای نازنین آذرسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه بدون اینکه سلامتی و زندگی خود را به خطر بندازید در کسب و کارتان موفق شوید؟ اثر ریچل هالیس

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه بدون اینکه سلامتی و زندگی خود را به خطر بندازید در کسب و کارتان موفق شوید؟

معرفی کتاب صوتی چگونه بدون اینکه سلامتی و زندگی خود را به خطر بندازید در کسب و کارتان موفق شوید؟

چگونه بدون اینکه سلامتی و زندگی خود را به خطر بیندازید در کسب و کارتان موفق شوید کتابی نوشته ریچل هالیس است. شما چقدر به سلامتی جسم و ذهنتان اهمیت می‌دهید؟ برای بسیاری از ما آدمها، مخصوصا افراد پرکار و پرمشغله، پیش می‌آید که در راه رسیدن به اهدافمان، از سلامتی جسمی خود غافل می‌شویم و به خودمان بیش از اندازه فشار می‌آوریم.

 شاید تا به حال به این موضوع توجه نکرده باشید که بدون اهمیت دادن به سلامتی جسم و ذهن خود، نمی‌توانید کارهای بزرگ انجام دهید؛ زیرا انرژی و توانایی لازم را نخواهید داشت. اهمیت دادن به سلامتی جسمی و ذهنی، درست به اندازه دیگر کارهای روزانه و شغلتان مهم است. اگر می‌خواهید برای رسیدن به اهداف بزرگتان نیرو و انرژی داشته باشید، باید بتوانید از خودتان به خوبی مراقبت کنید.

 درباره کتاب صوتی چگونه بدون اینکه سلامتی و زندگی خود را به خطر بندازید در کسب و کارتان موفق شوید؟

 ریچل هالیس در این کتاب جذاب و شنیدنی، به شما یاد می‌دهد که سبک زندگی سالمی داشته باشید؛ یعنی همان سبک زندگی که به شما اجازه می‌دهد که در کسب و کارتان به اهداف خود برسید و در کارتان موفق باشید. این کتاب جذاب، یک راهنمای عالی برای افراد جوان و بلندپرواز است که به آنها یاد می‌دهد در کنار تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگ و کارهای جدید، باید از ذهن و جسمشان نیز به خوبی مراقبت کنند و سلامتیشان را حفظ کنند. 

شنیدن کتاب چگونه بدون اینکه سلامتی و زندگی خود را به خطر بندازید در کسب و کارتان موفق شوید؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر فردی پرمشغله هستید و هر روز، کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، این کتاب را بشنوید. آموزه‌های ریچل هالیس در این کتاب، به شما کمک می کند که خلاق تر، پرانرژی تر، شادتر و سالم تر باشید و از سلامتیتان در راه رسیدن به اهدافتان غافل نشوید!

 درباره ریچل هالیس

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

ریچل هالیس به عنوان آنتونی رابینز خانم‌ها هم شناخته می‌شود و سبک زندگی و لحن ساده و خودمانی او باعث شده تا الهام‌ بخش افراد زیادی در سراسر جهان باشد. او به دلیلِ نقش های بی شماری در تلویزیون ، مانندِ بازیگرِ نقش دکتر لیندا مارتین در لوسیفر و به عنوان ستاره مهمان در برنامه های تلویزیونی مانند خواهر، رنو ۹۱۱، دختر جدید و همسر خوب شناخته شده است؛ همچنین در جهت توانمندسازی زنان فعالیت‌های زیادی انجام می‌دهد و نامش در بین لیست ۳۰ کارآفرین زیر ۳۰ سال منتشر شده است. کتاب‌های زیادی از او به زبان فارسی ترجمه و منتشر شده است که خودت باش دختر و شرمنده نباش دختر از آن جمله‌اند.


معرفی نویسنده
عکس ریچل هالیس
ریچل هالیس
آمریکایی | تولد ۱۹۸۳

ریچل هالیس، نویسنده، مدیرعامل شرکت خودش و سخنران آمریکایی است. او یک وب سایت در مورد کمک به افراد در جهت ایجاد تغییرات مثبت دارد و با مطالب و محصولات خود سعی می‌کند تا دنبال‌کنندگانش به نسخه بهتری از خودشان دست پیدا کنند.

نظرات کاربران

بهاره دادرس
۱۳۹۹/۰۲/۰۲

وااااای چقدر منتظر این بودم امشب گوش دادم هم اجراش رو خوب بود و راضی بودم هم ترجمه خیلی خوبی داشت هم اینکه راضی بودم از موضوع کتاب سپاس از پدید آورندگان

zahra
۱۴۰۱/۰۷/۲۷

عالی و راهکار کاربردی

صدیقه طالبی
۱۳۹۹/۰۳/۰۸

صدای گوینده با شنونده ارتباط مناسبی برقرار نمی کند اما متن کتاب خیلی عالی است

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۶۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۸ دقیقه

حجم

۶۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان