دانلود کتاب صوتی شفای زندگی با صدای حدیثه حیدری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی شفای زندگی

کتاب صوتی شفای زندگی، اثر موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، راهنمایی است که به ما می‌گوید چگونه تغییر کنیم تا زندگی بهتری داشته باشیم

نسخه صوتی کتاب شفای زندگی را با صدای حدیثه حیدری می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی شفای زندگی

این موضوع برای همه‌ی ما پیش آمده است که درباره‌ی این سوال فکر کرده‌ایم که چگونه تغییر کنیم تا زندگی بهتری داشته باشیم؟ موسی زمان‌زاده دربان و محمد جولایی تهرانی، در کتاب شفای زندگی راهکاری برای اینگونه تغییرات به ما داده‌اند. راهکارهای کتاب شفای زندگی به ما کمک می‌کند تا یاد بگیریم چگونه موفق باشیم. کلاممان را چطور استفاده کنیم با برخوردهای خوبی داشته باشیم و بر دیگران تاثیر بگذاریم. شفای زندگی ما در تغییرات مثبتی است که در خودمان و جامعه‌ی اطرافمان به وجود می‌آوریم. اما این موضوع بنابر تفاوت‌های زندگی افراد متفاوت است. در کتاب شفای زندگی قواعد کلی را در اختیار دارید تا آن‌ها را با توجه به زندگی خودتان تغییر دهید و زندگی عالی و آینده‌ی درخشانتان را بسازید.

کتاب صوتی شفای زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه‌ی کسانی که دوست دارند تغییرات مثبت در زندگی خود و اطرافیانشان به وجود بیاورند، از محتوای کتاب صوتی شفای زندگی استفاده می‌کنند.  

بخشی از کتاب صوتی شفای زندگی

می‌توان گفت که تغییر در زندگی اگر چه با ناملایمت‌هایی روبه‌رو است ولی می‌تواند در آینده سودمند باشد، البته در این تغییر و تحول نباید تحت تاثیر دیگران قرار گرفت و به عبارتی نباید زیر سلطه‌ی فکری کسی بود.

انسانی که میخواهد موفق شود باید خلاق باشد، و در بعضی امور نیز بدون وابستگی به کسی بطور مستقل حرکت کند ، تا کسی نتواند به رازهای او پی ببرد ، نوع کلام درگفتگو پارامتر دیگریست که میتواند یک نوع برخورد بیانی مطلوبی را بوجود بیاورد. از دیگر نکات مهم در این مقوله ایمان داشتن به هوشمندی درونی است که همان هدایت باطنی میباشد، و در این زمینه باید باور داشته باشیم که می‌توانیم از این نکته نهایت استفاده را بکنیم، در این رابطه باید تسلط بر ذهن را آموخت تا خود را با این قدرت متحد کنیم، همچنین در تصمیمات خود عجله ای نباید داشته باشیم و با این باورهاست که عزت نفس خود را نشان می‌دهد. خلاصه اینکه رهایی از صفات ناشایست می‌تواند ما را به اهداف خود نزدیک‌تر کند.از نکات دیگری که می‌تواند موفقیت ما را خدشه‌دار کند، این است که با شوخی‌های نابجا محیط را تحت تاثیر قرار دهیم، پس حرمت‌ها را باید نگاه داشت تا بتوانیم کودک درونمان که مملو از خوبی‌هاست را رشد دهیم و همچنین باید عشق و محبت به دیگران را در خود بیشتر کنیم، چرا که دوست داشتن مقوله‌ی دیگری است که باید به آن احترام گذاشت و در نهایت این که باید از خود انسانی نرمال بسازیم تا آینده‌ی بهتری را متوجه خود کنیم.

نظرات کاربران

ریحانه
۱۳۹۹/۰۵/۱۱

من این کتاب صوتی رو خریداری کردم ولی چرااا باز نمیشه?😑😑😣

Par.ya
۱۳۹۹/۰۵/۱۵

خلاصه ای از چندتا کتاب روانشناسی زرد و مثبت اندیشی که خیلی هاش اصلا منطقی نیست. گویندگی خیلی سریعه و ذکر مدام منابع اذیت کنندست. فایل کتاب هم مشکل داره دانلود نمیشه. من از سایت دانلودش کردم. در کل ارزش

- بیشتر

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴۵ دقیقه

حجم

۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۹,۹۰۰
تومان