دانلود کتاب صوتی بازی زندگی و چگونگی آن (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بازی زندگی و چگونگی آن (خلاصه کتاب) اثر فلورانس اسکاول شین

دانلود و خرید کتاب صوتی بازی زندگی و چگونگی آن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی بازی زندگی و چگونگی آن (خلاصه کتاب)

در نانوکتاب صوتی بازی زندگی و چگونگی آن می‌شنویم که قوه ‌تخیل ما چطور می‌تواند زندگی واقعی‌مان را بسازد. فلورانس اسکاول‌شین در این نانوکتاب تمام بخش‌های زندگی آدمی از ثروت و روزی گرفته تا عشق و الهامات درونی را بیان کرده و برای رسیدن به هر کدام از آنها راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهد.

در این کتاب می‌آموزید که زندگی یک جنگ نیست، بلکه یک بازی است که می‌توانید آنطور که دوست دارید آن را پیش ببرید.

 شنیدن کتاب بازی زندگی و چگونگی آن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 شنیدن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم

 درباره فلورانس اسکاول شین

فلورانس اسکاول‌شین نویسنده، تصویرگر و هنرمند محبوب آمریکایی بود. او دانش الهی را تدریس می‌کرد و از این طریق توانست گره از مشکلات زندگی افراد بسیاری بگشاید و تلاش می‌کرد تا پیام معنویت را به مردم جهان برساند. کتاب‌های او به زبان‌های مختلف ترجمه شد و در اختیار همگان قرار گرفته است.

درباره نانوکتاب

نانوکتاب، محصول دیگری از سبکتو است که دروازه کوچکی را به دنیای بزرگ کتاب‌ها برایتان باز می‌کند. نانوکتاب‌ها خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها هستند که مروری کلی از نکات مهم کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند. با نانوکتاب‌ها همیشه خلاصه‌ای کوتاه و مفید از کتاب‌های مورد علاقه‌تان را در اختیار دارید. همچنین نانوکتاب‌ها شما را با کتاب‌های جدید آشنا می‌کنند.

معرفی نویسنده
عکس فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
آمریکایی | تولد ۱۸۷۱ - درگذشت ۱۹۴۰

اسکاول شین زندگی را یک «بازی» می‌نامید؛ با این حال زندگی خودش چندان آسان نبود -البته که او نیز به دنبال راحتی در زندگی نبود. او در ۲۴ سپتامبر ۱۸۷۱ در کمدن نیوجرسی چشم به جهان گشود؛ در خانواده‌ای که علاوه بر فلورانس یک دختر بزرگ‌تر و یک پسر کوچک‌تر نیز به دنیا آمد. فلورانس در فیلادلفیا در مدرسه‌ی مرکزی دوستان تحصیل کرد و از سال ۱۸۸۹ تا ۱۸۹۷ در آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا در رشته‌ی هنر تحصیل نمود.

نظرات کاربران

کاربر 1056348
۱۴۰۳/۰۱/۱۹

فوق‌العاده است هم این کتاب و هم کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، برای کسی که به دنبال بیداری معنوی و آموختن نادانسته ها و یا اشتباه آموخته های درس زندگی باشه این کتابها میتونه فوق العاده کمک و

- بیشتر

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۲۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ دقیقه

حجم

۲۵٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
تومان