دانلود کتاب صوتی سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود با صدای میرطاهر مظلومی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود اثر رومن پوئر تولاس

دانلود و خرید کتاب صوتی سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود

معرفی کتاب صوتی سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود

کتاب صوتی سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود، داستانی پر ماجرا و شنیدنی از رومَن پوئرتولاس است. سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود داستانی درباره‌ی مهاجران غیرقانونی است.

این کتاب را ابوالفضل الله‌دادی به فارسی ترجمه کرده است. نسخه صوتی کتاب سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود را با صدای میرطاهر مظلومی می‌شنویم.

درباره‌ی کتاب صوتی سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود

سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود داستانی به معنای واقعی کلمه، پر ماجرا است. داستان اینطوری شروع می‌شود که مرتاضی برای خریدن تخت میخی به آیکیا در پاریس می‌رود. اما چون جایی ندارد که شب را آن‌جا بماند، تصمیم می‌گیرد در همان آیکیا بماند. صبح ماموران به فروشگاه می‌آیند. مرتاض بیچاره از ترسش داخل یک کمد قایم می‌شود. اما از شانسش، ماموران هم دقیقا همان کمد را می‌برند. مرتاض درون کمد به کامیونی فرستاده می‌شود که پر از مهاجران غیرقانونی آفریقایی است که از طریق کانال مانش به انگلستان می‌روند. 

ترجمه‌ی فارسی کتاب سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود، نامزد نهایی سومین دوره جایزه استاد ابوالحسن نجفی و کتاب سال جمهوری اسلامی در سال ۱۳۹۷ شده است.

از این رمان در سال ۲۰۱۸ فیلمی با همین نام به کارگردانی «کن اسکات» ساخته شده است.

کتاب صوتی سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر به داستان‌های ماجراجویانه که به موضوعات روز دنیا می‌پردازند، علاقه دارید، سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود کتابی جذاب برای شما است. 

درباره‌ی رومن پوئرتولاس

رومن پوئرتولاس ۲۱ دسامبر ۱۹۷۵ در خانواده ای نظامی در شهر مون‌پلیه زاده شد. پدرش سرهنگ نیروی زمینی و مادرش استوار یکم بوده‌اند. رومن هم به واسطه شغل آنها در نوجوانی و جوانی بارها در نقاط مختلف اروپا از جمله انگلستان و اسپانیا زندگی کرده است. او در حین اقامتش در اسپانیا مدتی به تدریس زبان فرانسه پرداخت و همزمان به عنوان مترجم شفاهی نیز کار کرده‌است. اما همیشه آرزو داشت کارآگاه شود. با اینکه در کنکور نیروی پلیس شرکت کرد و با اینکه ستوان شد، اما نتوانست به آرزویش برسد. او چهار سال در ژاندارمری فرانسه خدمت کرده و دلیل تجربه‌ای که به دست آورده، امروز افزون بر نویسندگی، کارشناس مهاجرت‌های غیرقانونی نیز می‌باشد.

آثار رومن پوئرتولاس که به فارسی  ترجمه شده‌اند: سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود، ناپلئون به جنگ داعش می‌رود، دخترکی که ابری به بزرگی برج ایفل را بلعیده بود و همه تابستان بدون فیسبوک.

بخشی از کتاب صوتی سفر شگفت‌انگیز مرتاضی که در جالباسی آیکیا گیر افتاده بود

وقتی آژاتاشاترو لاواش پاتل هندی به فرانسه رسید، اولین کلمه‌ای که به زبان آورد، کلمه‌ای سوئدی بود. این دیگر شاهکار است. آیکیا! وقتی در مرسدس قرمز قدیمی را بست و مثل بچه‌ای مودب دست‌هایش را روی زانوهای به هم چسبیده‌اش گذاشت و منتظر نشست، این کلمه را با صدایی آهسته تلفظ کرد. راننده‌ی تاکسی که مطمئن نبود حرف او را درست شنیده باشد، به سمت مسافراش برگشت. اینکار پشتی چوبی صندلی‌اش را به صدا در آورد. در صندلی عقب ماشین، مردی میانسال دید. بلندقد و زمخت و استخوانی. مثل درخت. با صورتی تیره و سبیلی پرپشت. روی گونه‌های تکیده‌اش سوراخ‌های ریزی دیده می‌شد که عارضه‌ی آکنه‌ی خطرناکی بود. چندین حلقه در گوش‌ها و لب‌هایش داشت. انگار می‌خواست این اعضایش را پس از استفاده مثل زیپ محکم ببندد.


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد