دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی اثر محمد حسن قائمی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی، گفتگوی خواندنی و جذاب کریم فیضی با فتح‌الله مجتبایی درباره‌ی زندگی و هدف آن است. 

نسخه صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی با صدای محمدحسن قائمی در اختیار شما قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی

زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی برای تمام افرادی است که دوست دارند از دریچه‌ی نگاه دیگران زندگی را ببینند، بشناسند و معنا کنند. کریم فیضی در مجموعه‌ی زندگی و بس به سراغ افرادی سرشناس و صاحب‌نظر در زمینه‌های مختلف رفته است و درباره‌ی زندگی و هدف و غایت حیات از آن‌ها پرسیده است. در زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی با دیدگاه دکتر فتح‌الله مجتبایی و نگاهی که او به زندگی دارد آشنا می‌شویم. او زندگی را ساده می‌‌بیند و به نظرش زندگی؛ زندگی است. او تفاوت‌های دو دنیای نو و کهنه را به خوبی می‌بیند، بررسی می‌کند و توضیح می‌دهد. بدون آنکه ارزش‌گذاری بر آن کرده باشد. 

زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی دو بخش دارد. در بخش اول با زندگی و کارهای فتح‌الله مجتبایی که نویسنده، مترجم و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی است، آشنا می‌شویم. بخش بعدی شرح دیدگاه او نسبت به حیات و زندگی است. 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح الله مجتبایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی برای تمام دوست‌داران دکتر فتح‌الله مجتبایی، و علاقه‌مندان به ادبیات فارسی کتابی جذاب است. اگر دوست دارید با دیدگاه دکتر فتح‌الله مجتبایی نسبت به زندگی آشنا شوید، زندگی و بس؛ دکتر سید فتح‌الله مجتبایی را انتخاب کنید.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید فتح الله مجتبایی

وقتی من کودک و جوان بودم، دایره‌ی شناخت ما در آن دوران خیلی کمتر بود. ما محدودیت‌هایی در شناخت عالم هستی داشتیم در حالیکه امروز این دایره خیلی گسترش پیدا کرده است. جوان‌های امروز چیزهایی درباره‌ی کرات می‌دانند که ما آن‌روز نمی‌دانستیم. درباره‌ی عالم هستی تحقیقاتی شده است و کشف و اختراع‌هایی صورت گرفته است که به بسط دایره‌ای ادراک و استشعار انسان کمک می‌کند. کسانی که در هفتادسال پیش زندگی می‌کردند دارای دریافت‌های خاصی بودند که امروز بالکل فرق کرده است. امروز بچه‌ها و نوجوان‌ها و جوان‌ها دیگر کارهایی با اینترنت انجام می‌دهند که تصورش برای ما ممکن نبود. زمان نو و جهان نو، انسان نو می‌خواهد.

خب در مجموع فکر می‌کنید بدتر شده است یا بهتر؟

نه بدتر شده است نه بهتر. بحث ارزش‌گذاری و بدتری و بهتری نیست. 

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۲۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۲۱٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۷,۰۰۰
تومان