دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی، نوشته‌ی کریم فیضی، مجموعه‌ی گفتگوی او با منوچهر احترامی درباره‌ی زندگی و زیبایی‌های آن است. زنگ تفریح میان ازلیت و ابدیت نامی است که برای این جلد از مجموعه‌ی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی انتخاب کرده‌اند.

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی

زندگی چیست؟ هدف ما از به دنیا آمدن و زندگی کردن چه بوده است؟ آیا هدفی به جز غرق شدن در روزمرگی‌های زندگی داریم؟ آیا زندگی در کنار تمام رنج‌ها و سختی‌هایی که دارد، زیبایی هم دارد؟ کریم فیضی در مجموعه‌ی زندگی و بس به سراغ صاحب‎نظران در رشته‌های مختلف رفته و با آن‌ها درباره‌ی معنا و مفهوم زندگی صحبت کرده است. در کتاب زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی درباره‌ی زیبایی‌های زندگی صحبت کرده است. او در حقیقت زندگی را زنگ تفریح میان ازلیت و ابدیت می‌داند. 

کتاب زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی دو بخش دارد؛ بخش اول زندگینامه‌ی منوچهر احترامی است و بخش دوم، گفتگوی کریم فیضی با او درباره‌ی موضوع زندگی و زیبایی‌های آن است. 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی برای دوست‌داران استاد احترامی کتابی جذاب و خواندنی است. اگر دوست دارید با نظرات استاد منوچهر احترامی درباره‌ی زندگی و زیبایی‌های آن آشنا شوید، کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی را بشنوید و لذت ببرید.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ استاد منوچهر احترامی

زیبایی های زندگی چیست؟

این سؤال به قدری با موضوع انشاهای آقای دارا نزدیک است که آدم اگر فیلسوف دهر هم باشد، چنانچه دقت نکند و خود را به قول غزالی از «تهافت» مصون نگه ندارد، خدای ناکرده، زبانم لال، بیم آن می رود که به تناسخ معتقد شود و چنین بپندارد که روح آقای دارا به این دنیا باز پس آمده و در جسم یکی از ما حلول کرده باشد، به ویژه که من اصلا نمیدانم آقای دارا هم اکنون حیات دارد یا نه؟ که اگر در قید حیات باشد ان شاء الله همین زنده بودن ایشان بذاته ناسخ تناسخ است.

آقای دارا معلم کلاس چهارم دبستان من بود و دمادم، ما بچه های خوب را به نوشتن انشاهای توصیفی وا می داشت و چپ و راست موضوعاتی مثل بهار را تعریف کنید / پاییز را تعریف کنید / زیبایی های زندگی را تعریف کنید / اشعار سعدی را تعریف کنید! برای انشاء تعریف می کرد و ما شاگردان خوب دبستان سلمان، تعریفی به عقل ناقص مان نمی رسید جز اینکه بنویسیم: اشعار سعدی یکی از بهترین اشعار دنیا به شمار می رود و نمونه بیاوریم که میازار موری که دانه کش است / که جان دارد و جان شیرین خوش است.

فهرست کتاب

  • مقدمه
  • زندگی و بس
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۲۹۰٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان