دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی اثر محمد حسن قائمی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی، نوشته‌ی کریم فیضی، زندگی از دیروز تا فردا را بررسی می‌کند و درباره‌ی هدف زندگی و رسالت هر فرد در زندگی صحبت می‌کند.

نسخه صوتی کتاب زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی را با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید. 

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی

زندگی چه معنا و مفهومی برای شما دارد؟ آیا کسی که درکی از زندگی و هدف  آن ندارد می‌تواند زندگی با کیفیتی را تجربه کند؟ آیا روز را به شب رساندن و شب را صبح کردن کاری است که به خاطر آن به دنیا آمده‌ایم؟ برای درک مفهوم زندگی، برای اینکه بتوانیم از رخوتی که وجودمان را گرفته دربیاییم و دوباره تلاش کنیم تا هدف و رسالت اصلی زندگی‌مان را پیدا کنیم، چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی به توضیح نگاه دکتر سید یحیی یثربی به موضوع زندگی می‌پردازد. دکتر یثربی زندگی از دیروز تا فردا را بررسی می‌کند و درباره‌ی هدف آن، انسان هدفمند و انسان بی‌هدف، یافتن رسالت زندگی و برنامه‌ریزی برای آن صحبت می‌کند.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی دو بخش دارد. بخش اول کتاب شامل زندگینامه‌ی دکتر یثربی است و بخش دوم به توضیح عقاید او درباره‌ی زندگی می‌پردازد.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی برای کسانی که به علم فلسفه علاقه‌مند هستند، جذاب و خواندنی است. اگر دوست دارید با افکار و عقاید دکتر سید یحیی یثربی آشنا شوید، کتاب زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی را مطالعه کنید.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر سید یحیی یثربی

زندگی در اصل مثل دولت است که فعال بوده، کار می‌کند. اما انسان به عنوان یک موجود اندیشمند، عاقبت‌اندیش، مرگ‌اندیش و موجودی است که می‌داند فرصت از دست می‌رود. انسان ناآگاه که به این مسائل زندگی توجه ندارد و نمی‌فهمد. حقیقت این است که زندگی بر این انسان می‌گذرد. ولی او زندگی نمی‌کند. شبش روز می‌شود و روزش شب می‌شود ولی اینکه زندگی نیست. کسی که زندگی را فهم می‌کند، برای زندگی برنامه‌ریزی می‌کند. ولی کسی که زندگی را نمی‌فهمد، زندگی در اختیار او نیست. زندگی‌اش خود به خود می‌گذرد. 

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۰۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۳۰۴٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان