دانلود کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی با صدای محمد حسن قائمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی اثر محمد حسن قائمی

دانلود و خرید کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی

معرفی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی

  کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی، مجموعه‌ی گفتگوی کریم فیضی با یکی از چهره‌های برتر فلسفه ایرانی، یعنی دکتر ابراهیمی دینانی درباره‌ی زندگی و فهم زندگی است.

نسخه صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی با صدای محمدحسن قائمی می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی

همیشه صحبت کردن از زندگی آسان است. اما آیا فهم آن هم به همان اندازه آسان می‌نماید؟ گاهی باید زندگی را ساده بگیریم. این گزاره به خصوص زمانی معنا پیدا می‌کند که زندگی برما سخت گرفته است. لحظاتی که در ناامیدی هستیم و فکر می‌کنیم کاری از دستمان برنمی‌آید. اما همان لحظات است که با دیدن تفاوت‌هایی که در زندگی ما و دیگران به چشم می‌خورد به فهم جدیدی از زندگی دست پیدا می‌کنیم. در کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی، کریم فیضی با دکتر ابراهیمی دینانی درباره‌ی زندگی و فهم زندگی صحبت کرده است. تفاوت‌ها و شباهت‌هایی که در نهایت ما را به معنای واقعی زندگی رهنمون می‌سازند.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی دو بخش دارد. بخش اول شامل سرگذشت دکتر ابراهیمی دینانی است و در بخش دوم کتاب، گفتگوی کریم فیضی و دکتر دینانی درباره‌ی زندگی و فهم زندگی را می‌خوانیم.

کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی برای دوست‌داران فلسفه کتابی جذاب است. اگر دوست دارید با عقاید و زندگی دکتر ابراهیمی دینانی آشنا شوید، کتابی صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی را انتخاب کنید.

درباره‌ی کریم فیضی

کریم فیضی در سال ۱۳۵۸ تبریز متولد شد. او در سال ۱۳۸۰ از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. اولین اثرش با نام عرفان شیعی را در ۱۷سالگی نوشت و در سال ۱۳۸۰ منتشر کرد که به سرعت نایاب شد و کمی بعد خودش نسخه اصلی آن را از بین برد. در سال ۱۳۸۵ از رشته‌ی فلسفه فارغ‌التحصیل می‌شود. از میان آثار او می‌توان به مجموعه‌ی زندگی و بس، صدها سال تنهایی و هوشنگ دوم (گفتگو با هوشنگ مرادی کرمانی)‌ اشاره کرد. کریم فیضی سال‌ها است که به تدریس و تحقیق مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی زندگی و بس؛ دکتر غلام‌حسین ابراهیمی دینانی

ما در خصوص انسان بحث می کنیم، بنابراین فرض میکنیم شیوه زندگی چند انسان یکسان است؛ در یک ساعت از خواب بیدار می شوند، در یک ساعت غذا می خورند و در یک ساعت هم می خوابند. شیوه زندگی یک تشکل اجتماعی یکسان است، با شیوه ای یکسان. اما آیا شما فکر میکنید انسان هایی که اسلوب زندگی شان مثل هم است، سرانجام می توان گفت یکسان زندگی کرده اند؟ پاسخ مثبت است یا منفی؟

می دانیم که یک گروه از آنها غمگین و گروهی دیگر شادمان بوده اند، یکی متعالی بوده و یکی متدانی، یکی در اوج افلاک می اندیشیده، دیگری در اسفل سافلین، یکی به شر و یکی به خیر، به همین ترتیب یکی به یزدان و دیگری به اهریمن اندیشیده است. آیا اینها تفاوت نیست؟ این سؤال بر این اساس مطرح می شود که بدانیم زندگی کردن چیست.

فهرست

  • مقدمه
  • زندگی و بس

نظرات کاربران

moslem
۱۳۹۹/۰۱/۳۱

خواستم بخرم ولی صدای گوینده خوب نبود.گویا خود استاد دینانی هم صحبت نمیکنن

Mohammadheydari
۱۴۰۱/۰۸/۰۳

سلام کتاب رو توصیه میکنم اما صوت افتضاح هستش من ابتدا نظرات رو درباره صوت خوندم ولی رفتم کتاب رو خریدم اما واقعا نظر دوستان حقیقت داشت گویندگی افتضاحه هم از نظر صدا هم از جهت موسیقی های مزخرف و نابجا اصلا آهنگ هایی که پخش

- بیشتر
کاربر ۵۱۸۷۵۴۶
۱۴۰۱/۰۷/۲۰

ببینید اثر فاخر فیلسوف بزرگی چون دکتر دینانی را چطور عرضه می‌کنند!؟ خوب نیست بد

خرقان
۱۴۰۰/۰۲/۲۴

صدای گوینده خوب نیست . و چون حالت مصاحبه دارد مشخص نیست که پرسشگر و پاسخگو کیست . آهنگ های متن بی مورد است

زمان

۵ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۱۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۴۱۴٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
۱۹,۸۰۰
۱۰%
تومان