دانلود کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد اثر ایبن الکساندر

دانلود و خرید کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد

معرفی کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد

کتابچه صوتی بهشت برین حقیقت دارد چکیده‌ای از مهم‌ترین مطالب کتاب بهشت برین حقیقت دارد اثر ایبِن اَلِکساندِر است. ایبِن اَلِکساندِر یک جراح مغز و اعصاب است که به زندگی پس از مرگ، سفر می‌کند.

درباره کتاب بهشت برین حقیقت دارد

از زمان آغازِ ثبتِ تاریخ، انسان‌ها به دنبال کشف منبع الهی بوده و معنی آگاهی و واقعیت را به پرسش کشیده‌اند. کتاب صوتی بهشت برین حقیقت دارد، شرحی شگفت‌انگیز از سفر دکتر ایبِن الکساندر به زندگی پس از مرگ و پاسخ‌هایی است که او در طول مسیر یافته است پاسخ‌هایی که زندگی‌ او را تغییر داد.

این تجربه به صورت مداوم، دیدگاه‌های علمی و معنوی دکتر ایبِن الکساندر را عوض کرده و اولویت‌های زندگی‌اش را تغییر داده است. در حالی که الکساندر در کما بود و مغزش از کار افتاده بود، آگاهیِ او به یک سفر معنوی رفت که او را مستقیماً به حضور خداوند برد. الکساندر که خود جراح اعصاب بود و درکی علمی و عمیق در مورد چگونگیِ کارکردِ مغز داشت، پس از تجربه‌ی نزدیک به مرگش، دیدگاه علمی و معنوی‌اش درمورد زندگی را کاملاً تغییر داد.

سفر الکساندر به زندگیِ پس از مرگ، ‌زندگی او را در مسیر جدیدی قرار داده و الهام‌بخش او در نوشتن کتاب بوده است.

او می‌گوید مأموریتش در زندگی این است که سه واقعیتِ اساسی‌ای را که از تجربه‌ی پس از مرگش آموخته با دیگران به اشتراک بگذارد: هدیه‌ی خداوند عشقی بی‌قید و شرط است، همه‌ی ما ذاتاً به جهانی بی‌پایان متصل هستیم و اعتقاد، نیروی قدرتمندی برای بهبودی و خوشحالی است.

از زمان نشر کتاب بهشت برین حقیقت دارد در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲، این کتاب به صورت گسترده‌ای در سرتا‌سر دنیا مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. این کتاب از زمان انتشار،‌ تقریباً ۶ ماه در لیست پرفروش‌ترین‌های مجله‌ی نیویورک‌تایمز قرار داشت.

شنیدن کتابچه صوتی بهشت برین حقیقت دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر دوست دارید درباره عوالم پس از مرگ و چگونگی ادامه حیات در دنیای دیگر بشتر بدانید، شنیدن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس ایبن الکساندر
ایبن الکساندر

ایبن الکساندر سوم دسامبر سال ۱۹۵۳ در کارولینای شمالی متولد شد. او از نسل خانواده‌ای تماما دانشمند، حقوقدان و پزشک بوده و خود نویسنده، سخنران و جراح مغز و اعصاب است. وی تحصیلات درخشانی با نمرات عالی در رشته شیمی، پزشکی و تخصص مغز و اعصاب در دانشگاه‌های کارولینای شمالی، دوک و مدرسه پزشکی هاروارد دارد. همچنین ۲۵ سال فعالیت در حوزه پزشکی داشته و در این مدت زمان بیش از ۱۵۰ مقاله به صورت انفرادی یا مشترک تالیف نموده و بیش از ۲۰۰ ارائه در کنفرانس‌های بین‌المللی پزشکی در سراسر جهان دارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد