دانلود کتاب صوتی روح تسخیرناپذیر با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روح تسخیرناپذیر اثر مایکل ای.سینگر

دانلود و خرید کتاب صوتی روح تسخیرناپذیر

معرفی کتاب صوتی روح تسخیرناپذیر

کتابچه صوتی روح تسخیرناپذیر چکیده مهم‌ترین مطالب کتاب روح تسخیرناپذیر نوشته مایکل سینگر است. در این کتاب سفری به ماورای خود خواهید داشت.

درباره کتاب روح تسخیرناپذیر

کتاب روح تسخیر ناپذیر در زمینه‌ی کمک به خود منتشر و در زمانی کوتاه به سرعت تبدیل به پرخواننده‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌ها شد. این کتاب بر اساس تمرین‌های فلسفی و معنوی است که «خود» را از «من دروغین یا نفس...» جدا می‌کنند. بنابراین این کتاب درباره‌ی بررسی عمیق ماهیت انسان است؛ و شما را به سفری به ماهیت وجودیتان می‌برد.

وجود حقیقی ما زمانی پدیدار می‌شود که خودمان را از صدای درون خود و پچ‌پچ‌های بی‌معنی رها کنیم و _از همه مهم‌تر_ با ترس‌هایمان روبه‌رو شویم. زندگی کردن در حقیقتِ وجودِ خود، احساس شادی و آرامشی ایجاد می‌کند که تمام جوانب زندگی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

کلید هوشیاری، متمرکز بودن است. هوشیاری شما قادر به دور ماندن از این حواس‌پرتی‌های درونی نخواهد بود. هدف این است که خود را در راس امور قرار دهید و بدون توجه به پچ‌پچ‌های درونی، هوشیار باشید.

ما زندگی می‌کنیم، اما به‌ندرت به انرژی درونی خود می‌اندیشیم. وقتی مشغول فعالیت هستیم، از این انرژی استفاده می‌کنیم. وقتی به افکار، احساسات، عواطف، تمایلات درونی و نیازهایمان می‌پردازیم نیز، از آن استفاده می‌کنیم. این انرژی درونی، مانند کالری‌ای که از غذا یا خواب تامین می‌شود، منبع بیرونی ندارد. این انرژی برگرفته از اعماق وجود شما است. این انرژی، معنوی است. همیشه وجود دارد و می‌توانید هر لحظه به آن دست یابید.

انرژی، منبع بزرگ سلامت و شفا است. هرچه مراکز انرژی بیشتر باز باشند، انرژی بیشتری خواهید داشت. در واقع انرژی آنقدر می‌تواند زیاد باشد که به افراد دیگر و دنیای اطراف نیز سرایت کند.

با مطالعه‌ی این کتاب می‌آموزید:

- افکار چگونه بر تجربیات زندگی شما اثر می‌گذارند؛

- چرا کشف این که «شما کیستید» فراتر از تنها یک کلیشه است؛

- چگونه فعال کردن مراکز انرژی، اساس معنویت حقیقی و راهی به سوی آرامش می‌شود.

به یاد داشته باشید: «تنها راه‌حل دائم برای مشکلات این است که به درون خود بنگرید و چیزهایی که به‌نظر می‌آید با واقعیت مشکل دارند را از خود دور کنید.»

شنیدن کتابچه روح تسخیرناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل روح تسخیرناپیر را ندارید، خواندن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد