دانلود کتاب صوتی شدن (خلاصه کتاب) با صدای راضیه اسدی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی شدن (خلاصه کتاب) اثر میشل اوباما

دانلود و خرید کتاب صوتی شدن (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی شدن (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی شدن، نوشته‌ میشل اوباما، همسر رئیس جمهور سابق آمریکا –باراک اوباما- است. این کتاب بعد از انتشارش به سرعت، عنوان پرفروش‌ترین کتاب‌ سال آمریکا را به خود اختصاص داد.

درباره کتاب صوتی شدن

میشل اوباما در کتاب صوتی شدن درباره زندگی خودش، از کودکی تا زمانی که از کاخ سفید خارج شد صحبت می‌کند و با صداقت همه آنچه که در این دوران احساس می‌کرده است را با خواننده در میان می‌گذارد. این میکروکتاب صوتی شامل ۳ بخش: من شدن، ما شدن و بیشتر شدن است که سه دوره مختلف از زندگی میشل را توصیف می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب میشل اوباما نه‌تنها یک سرگذشت سیاسی بلکه کتابی در حوزه موفقیت بانوان است. اگر به سرگذشت اشخاص تاثیرگذار و مشهور و سبک زندگی آنها به ویژه زنان اثرگذار علاقه دارید کتاب صوتی شدن برایتان جذاب خواهد بود.

درباره میشل اوباما

میشل اوباما، نخستین بانوی اولِ آمریکایی–آفریقایی در تاریخ ایالات متحده‌ آمریکا است. او دانش‌آموخته هاروارد و پرینستون است و مدرک حقوق دارد. تا پیش از بانوی اول شدن، فعالیت‌های کاری و اجتماعی زیادی در شیکاگو انجام داده بود. او اهمیت زیادی برای محیط زیست و زنان قائل است و در دورانی که بانوی اول بود، سعی می‌کرد در این دو حوزه فعالیت‌های زیادی انجام دهد. میشل در حالی در سال ۲۰۱۸ به عنوان زن تحسین شده امریکا انتخاب شد که ۱۶ سال متوالی این لقب در دست هیلاری کلینتون بود.

بخشی از کتاب شدن

برادرم به مرور که بزرگتر می‌شد، روحیات عجیبی پیدا می‌کرد. دیگر از آن کریگ آرام و شجاع خبری نبود. او دچار انواع مختلفی از نگرانی‌ها و اضطراب شده بود. بزرگترین نگرانی او آتش‌سوزی بود. البته این نگرانی به جایی بود. معمولا در شیکاگو آتش‌سوزی زیاد رخ می‌داد و این به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در منازل قدیمی بود. حتی یک حادثه دردناک برای یکی از همکلاسی‌های ما رخ داد که خانه‌شان در نزدیکی خانه ما بود. آتش‌سوزی باعث کشته شدن او و خواهر و برادرش شد.

کریگ نمی‌خواست که این اتفاق رخ دهد. ما در مدرسه آموزش‌هایی در مورد فرار از آتش آموخته بودیم و کریگ می‌خواست که این آموزش‌ها را در خانه هم تمرین کنیم. او همه ما را مجبور می‌کرد که در شرایط بحرانی قرار بگیریم و نقش بازی کنیم.

ما از بابت مادرم نگرانی نداشتیم، زیرا او بسیار سریع بود و می‌توانست در مواقع خطر بهترین واکنش‌ها را از خود نشان دهد. نگرانی ما از بابت پدر بود که این روزها بسیار آرام‌تر از سال‌های قبل قدم برمی‌داشت.

کریگ پدر را مجبور می‌کرد که نقش کسی را ایفا کند که نمی‌تواند حرکت کند. پدر از این بابت خوشحال نبود و سعی می‌کرد از این کار طفره برود. پدر نمی‌خواست باری بر دوش دیگران باشد. با این حال کریگ کار خود را کرد و پدر را روی زمین قرار داد و طوری وانمود کرد که پدر از هوش رفته و باید او را از خانه خارج کند. او پدر را روی زمین می‌کشید اما تا نزدیک پله‌های خانه، از اینجا به بعد پدر بلند می‌شد و به کریگ می‌گفت که این کار برای امروز کافی است. شاید انجام این کارها در زمان حادثه کار راحتی نباشد، اما ما دانستیم که حداقل برنامه‌ای از پیش تعین شده برای انجام دادن داریم.

نظرات کاربران

محدثه
۱۳۹۸/۱۲/۲۱

😍واقعا عاااالیه

علی
۱۳۹۸/۱۲/۲۹

حتی اگر هم این کتاب رو نخونید چیزی رو از دست نمی دهید‌.

جمیله
۱۳۹۹/۰۴/۳۱

بنظرم بیش از حد خلاصه شده بود واون تاثیر گذاری که باید میداشت نداشت ویک زندگی عادی که برای هر کس ممکن بود رو نشون میداد تا این حد بی اهمیت جلوه دادن جالب نیست

اعظم آسمانی
۱۳۹۹/۰۵/۱۴

چطور کتاب صوتی دوازده اندی ساعت رو تو دو ساعت خلاصه کردین 😏😏😏فکر نمیکنید این دیگه خلاصه کردن نیست تحریف اسمش

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۸۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۹,۸۰۰
تومان