دانلود کتاب صوتی بهرام و گل‌اندام با صدای اردلان ضرغام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی بهرام و گل‌اندام اثر اردلان ضرغام

دانلود و خرید کتاب صوتی بهرام و گل‌اندام

معرفی کتاب صوتی بهرام و گل‌اندام

کتاب صوتی بهرام و گل‌اندام به تصحیح محبوبه حیدری و حسن ذوالفقاری منتشر شده است. بهرام و گل‌اندام با صدای اردلان ضرغام خوانده شده است و یکی از عاشقانه‌های عامیانه مردم ایران را روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی بهرام و گل اندام

کتاب بهرام و گل اندام ماجرای عاشقی بهرام گور پادشاه ایران و گل‌اندام دختر پادشاه چین است. پادشاه ایران بعد از گذشت ۴۰ سال صاحب فرزند می‌شود، نام او را بهرام می‌گذارد. زمانی که بهرام بزرگ و جوان می‌شود پدرش حکومت را کنار می‌گذارد و به قصد راز و نیاز به کوه می‌رود. بهرام برای شکار به دشت بزرگی می‌رود و به هنگام شکار دختر زیبایی را می‌بیند و عاشق او می‌شود این دختر گل اندام دختر خاقان چین است که سالی یک بار از قصر خود خارج می‌شود. بهرام برای خواستگاری از گل‌اندام راهی سفری طولانی و دور و دراز به سرزمین چین می‌شود. 

شنیدن کتاب بهرام و گل اندام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب نتیجه سال‌ها دهان به دهان گشتن یک قصه عامیانه است و برای تمام کسانی که قصه‌های جذاب و سرشار از جادو و هیجان را دوست دارند پیشنهاد می‌شود.

بخش‌هایی از کتاب صوتی بهرام و گل اندام

شاهزاده را به اندرون آن قصر بردند، شاهزاده نظر کرد و قصری دید با زینت تمام آراسته و تختی از زر سرخ در آن‌جا نهاده و فرش‌های ملوکانه گسترده. شاهزاده چون وارد شد او را بر روی یکی از تخت‌ها نشانیدند و شاهزاده صیفور را در پهلوی خود جای داد و سردات خود را به هفت‌قلم آرایش نموده به خدمت شاهزاده آمد و بایستاد. شاهزاده او را نیز به بالای تخت نشانید و به زبان جنی صیفور سخن با شماس گفت. شماس بیرون رفته بعد از زمانی در بیرون قصر صدای غوغایی بلند شد. شماس به اندرون آمده و گفت: «امرای جن آمده‌اند تا پای شاهزاده را ببوسند » و صیفور سردات را گفت: « تو از مجلس بیرون رو.» چون سردات بیرون رفت جوانان مرصع پوش از در درآمدند و سلام کردند و دعا و ثنای شاهزاده را به جای آوردند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۸۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
۲۰,۳۰۰
۳۰%
تومان