دانلود کتاب صوتی The Seal Catcher (صیاد سگ آبی و پسرکی که زیاد بالا پرواز کرد ) + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی The Seal Catcher  (صیاد سگ آبی و پسرکی که زیاد بالا پرواز کرد ) اثر AnOld Scotish Story

دانلود و خرید کتاب صوتی The Seal Catcher (صیاد سگ آبی و پسرکی که زیاد بالا پرواز کرد )

نویسنده:AnOld Scotish Story
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی The Seal Catcher (صیاد سگ آبی و پسرکی که زیاد بالا پرواز کرد )

کتاب صوتی The Seal Catcher شامل دو داستان با نام‌های صیاد سگ آبی و پسرکی که زیاد بالا پرواز کرد است که با هدف تقویت درک متون زبان انگلیسی برای کودکان تهیه شده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی The Seal Catcher

کتاب صوتی The Seal Catcher دارای دو داستان زیبا به نام صیاد سگ آبی از داستان‎های قدیمی اسکاتلند، و پسرکی که زیاد بالا پرواز کرد. از داستان‌های قدیمی یونان است. داستان‌های مجموعه‌ی The Seal Catcher با هدف کمک به کودکان در پرورش و تقویت مهارت گوش دادن به زبان انگلیسی تهیه شده است.  موسسه‌ی فرهنگی قوی سفید کودکان با کمک گروه ویراستاری و قصه خوانی از کشور بریتانیا با لهجه زیبای British (انگلیسی) کتاب صوتی The Seal Catcher را تهیه کرده‌انددر ضمن متن انگلیسی و ترجمه‌ی فارسی این کتاب صوتی در کتاب الکترونیک متنی “Twelve in One” منتشر شده. برای ارتقای جنبه آموزشی همزمان با شنیدن داستان، در صورت نیاز متن انگلیسی آن را از نظر بگذرانید و برای بالا بردن درک داستان از ترجمه فارسی آن بهره گیری کنید. بخش فارسی و انگلیسی از نظر جمله‌بندی و پاراگراف ها مشابه هستند.

کتاب صوتی The Seal Catcher را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر دوست دارید زبان انگلیسی فرزندتان را تقویت کنید و در کنار آن به داستانی زیبا هم گوش بدهید، کتاب صوتی The Seal Catcher را انتخاب کنید.

جملاتی از کتاب صوتی The Seal Catcher

There was once a man who lived on the very north of Scotland. He made his living by catching fish of all sizes and types, but he had a particular liking for killing those wonderful beasts, half dog, half fish, called Seals. No doubt he liked killing the seals so much because he got a fancy price for their skins. The truth is, that most of these animals were neither dogs nor cods, but downright fairies as this story shall tell.

Now one day the fisherman stabbed a seal with his hunting knife, but he failed to kill it outright, for the seal let out a loud cry of pain and slipped off the rocks and into the sea, taking the knife with it.

Later that night, after the fisherman had returned home to his cottage, a stranger came to visit him ….

در روزگارهای قدیم مردی در سرزمین های شمالی اسکاتلند زندگی می کرد. او با صید کردن ماهی ها در اندازه ها و انواع گوناگون گذران زندگی می کرد ولی علاقه ی خاصی به گرفتن و کشتن جانوران شگفت انگیزی که نیمه سگ و نیمه ماهی بوده و موسوم به سگ آبی هستند داشت. بدون شک او کشتن سگ های آبی را دوست داشت چون پول هوس انگیزی از فروش پوست آنها به دست می آورد. راستش این است که بیشتر این حیوانات نه سگ هستند و نه ماهی بلکه فقط جانوران افسونگری هستند همینطور که این داستان به شما نشان می دهد.

روزی مرد صیاد یک سگ آبی را گرفت و آن را با چاقوی شکارش زخمی کرد ولی موفق به کشتن و تمام کردن آن نشد، این بود که سگ آبی فریاد دلخراشی از درد کشید و از روی صخره ها سر خورد و به دریا افتاد، و چاقو که در بدنش مانده بود را با خود برد.

آن شب، دیر وقت، پس از اینکه مرد صیاد به کلبه روستایی اش برگشت، مرد غریبه ای به دیدن او آمد ...


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۳ دقیقه

حجم

۱۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان