دانلود کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی با صدای ویدا امین‌پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی اثر ریچارد باخ

دانلود و خرید کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی

معرفی کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی

کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی مشهورترین اثر ریچارد دیوید باخ خلبان و نویسنده آمریکایی است که با صدای ویدا امین‌پور در اختیار شنونده قرار گرفته است. این کتاب از رهایی و پرواز و آزادی روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی

باخ برای ایرانیان نویسنده گمنامی نیست و در این میان «جاناتان مرغ دریایی» جایگاه ویژه‎ای دارد، چرا که این نخستین کتاب وی بود که ترجمه شد و با استقبال نیز مواجه شد.

جاناتان، قصه مرغ دریایی‌ای است که همه چیز دارد. درست مثل بقیه مرغان اما نمی‎خواهد مثل بقیه باشد. می‎خواهد بلند تر و تندتر پرواز کند. مرغان دریایی دیگر این کار او را خوش ندارند و او را طرد می کنند اما او مایوس نمی‌شود و ادامه می دهد. جاناتان مرغ دریایی کتابی است درباره‌ رهایی، پرواز و دل کندن از عادات و تلاش برای ساخت دنیایی بهتر.

شنیدن کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی

این کتاب برای همه‌ آنهایی است که دوست دارند پرواز کنند، بهتر و قوی‎تر شوند و برای تحقق رویاهایشان هیچ مرزی نمی‌شناسند مناسب است

در بخشی از کتاب می‌شنویم:

«جاناتان از مرغ فرزانه پرسید: بعد از این چه اتفاقی می افتد، آیا اینجا واقعا بهشت است؟

- جاناتان، بهشت یک مکان نیست و یک زمان هم نیست! بهشت یعنی جایی که تو آنجا حضور داشته باشی. حضوری با لذت، و در نهایت سرعت! بهشت یعنی: کامل شدن! تو زمانی شروع به لمس کردن بهشت خواهی کرد که به سرعت کامل برسی.

نظرات کاربران

Sima Teimourianmotlagh
۱۴۰۱/۰۶/۰۲

من نسخه صوتی این کتاب رو با صدای ویدا امین پور گوش دادم و خیلی برام لذتبخش بود. کتاب در قالب یک داستان ساده از یک مرغ دریایی بنام جاناتان موضوعات مهمی رو مطرح می کنه که قطعا همه ما

- بیشتر
کاربر ۲۵۵۶۴۴۱
۱۳۹۹/۰۹/۰۹

این کتاب زنگی نامع منه

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۲۵ دقیقه

حجم

۷۸٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان