دانلود کتاب صوتی باانگیزه باشید با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی باانگیزه باشید اثر تامارا لو

دانلود و خرید کتاب صوتی باانگیزه باشید

معرفی کتاب صوتی باانگیزه باشید

کتابچه صوتی باانگیزه باشید چکیده‌ای از ارزشمندترین مطالب کتاب باانگیزه باشید نوشته تامارا لُو است. لو ادعا دارد با خواندن این کتاب می‌توانید بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که در نظر دارید دست پیدا کنید.

درباره کتاب باانگیزه باشید

چه چیزی باعث رسیدن به موفقیت‌های بالا می‌شود؟ چرا افراد موفق به موفقیت می‌رسند؟ چه چیزی شخصاً شما را برمی‌انگیزاند تا ارتقا پیدا کنید؟

انگیزه، یکی از عالی‌ترین کلیدهای موفقیت در هر بخش از زندگی‌ است. آموزش مهم است، اما انگیزه بسیار مهمتر است. استعداد نقش دارد، اما انگیزه نقش بیشتری دارد. شبکه ارتباطات شما ارزشمند است، اما انگیزه فردی، بالاتر از همه این چیزهاست. انگیزه نیرویی است که باعث کنش و عمل می‌شود. انگیزه، سوختِ موفقیت است.

انگیزه انسان، موضوعی پیچیده است که مرکز توجه بسیاری از نظریه‌های مختلف در طی سال‌ها بوده است. دلیل این علاقه روشن است؛انگیزه یکی از عالی‌ترین کلیدهای موفقیت است و ارزش مادی قابل لمسی در سازمان‌های تجاری در جهان دارد. انگیزه، سوخت موفقیت است. دقیقا همانطور که افراد اثرانگشت و دی‌اِن‌اِی منحصربه‌فردی دارند، هر فرد روی این سیاره، ترجیحات انگیزشی خاصی دارد. با فهیمدن و درک کردن این موضوع، شما کلیدی برای باانگیزه کردن خود و دیگران دارید.

تامارا لو در این کتاب با شما درباره علم جدید موفقیت، چهار قانون انگیزش و موضوعی به اسم دی‌ان ای انگیزشی صحبت می‌کند. او می‌گوید ی‌اِن‌اِی انگیزشی موروثی ما، تعیین می‌کند که چه چیزی برای ما انگیزشی خواهد بود و چه چیزی اینگونه نیست. کیفیت زندگی و دست‌آوردهای ما، نیازمند این است که مشخص شود ما چگونه خود را باانرژی کرده و نسبت به کدام یک، مسئول هستیم.

شنیدن کتابچه باانگیزه باشید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه‌مندید و وقت کافی برای خواندن کتاب کامل باانگیزه باشید را ندارید، شنیدن کتابچه آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تامارا لو

خانم تامارا لُو یک سخنرانِ عمومی و مشاور است. او موسس و مدیراجرایی شرکت آموزشی و مشاوره‌ای کسب‌وکار، "شرکت سمینارهای با انگیزه‌شو"، است که دو میلیون نفر را در هفتاد کشور آموزش داده است. خانم لُو با پنج رئیس‌جمهورِ ایالات‌متحده و تعدای از روسای دولت‌ها از جمله نخست‌وزیر انگلستان، مارگارِت تاچِر؛ نخست‌وزیر کانادا، جُو کِلارک؛ و رئیس‌جمهور شُوروی، میخائیل گُورباچُف کار کرده است. او همچنین به افراد مشهور، قهرمانان‌ورزشی و تهیه‌کنندگان خبر، از جمله کُولین پاوِل، جُو مُونتانا، جُورج فُورمَن، گُولدی هاون، چارلتُون هِستُون، بیل کُوزبی، کریستُوفِر ریو، بیلی گراهام و مادر تِرِزا مشاوره داده است. آثار خانم لُو در مجلات یُواِس‌اِی تُودِی، وال ِاستِریت ژورنال، تایم، پیپِل، سیکستی مینِتس (۶۰دقیقه) و همچنین سی‌اِن‌اِن چاپ شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد