دانلود کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم با صدای غلامرضا صادقی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم اثر آنتونی رابینز

دانلود و خرید کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم

معرفی کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم

کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم نوشته آنتونی رابینز، کتابی در حوزه موفقیت و درباره کنترل ذهن و مقاوم‌سازی آن است.

ما دیگر در دوره‌ای نیستیم که نگران حمله حیوانات وحشی به خود باشیم. ما در دوران امروزی نگران این هستیم که مردم درباره ما چه فکری می‌کنند یا اینکه آیا به اندازه کافی پول درمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوریم یا نه؟ یا اینکه این فردی که با او دوست شده‌ایم با ما می‌ماند یا نه. همه‌ی این فکروخیال‌ها را ذهن ما مدام دارد انجام می‌دهد و به ما یاد می‌دهد که عادت‌های بخصوصی را همیشه داشته باشیم ولی باید بدانیم که چیزی فراتر از ذهن هست. آنتونی رابینز در این کتاب به مردم یاد می‌دهد که چطور از بدنشان استفاده کنند تا ذهنشان را تغییر بدهند.

 شنیدن کتاب صوتی چگونه ذهنی مقاوم داشته باشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

علاقه‌مندان به حوزه موفقیت و خودیاری به ویژه علاقه‌مندان به موضوع کنترل ذهن را به شنیدن این کتاب دعوت می‌کنیم.

درباره آنتونی رابینز

آنتونی رابینز، یکی از موفق‌ترین و مشهورترین نویسندگان، مربی انگیزشی و سخنران در دنیاست. او در گذشته زندگی فقیرانه و سختی را گذرانده و بیش از ۲۰ کیلو اضافه وزن داشته که این اضافه وزن او را تبدیل به فردی بی‌حوصله و خواب‌آلود کرده بود، اما یک روز تصمیم گرفت که تغییر کند و همه تغییرات موجود در زندگی امروزش را با تغییر تفکرات و دیدش به دنیا به وجود آورد. آنتونی یک بنیاد خیریه بزرگ دارد و تلاش می‌کند تا به همه افراد کمک کند تا سرنوشت خودشان را بدست گیرند. او کتاب‌های بسیار موفق زیادی نوشته و چندین سال متوالی مرد شماره یک آمریکا در استراتژی سبک زندگی و کسب‌وکار بوده است.


معرفی نویسنده
عکس آنتونی رابینز
آنتونی رابینز
آمریکایی | تولد ۱۹۶۰

تونی رابینز یا آنتونی جی رابینز نویسنده کتاب‌های موفقیت و سخنران انگیزشی در ۲۹ فوریه سال ۱۹۶۰ در شمال هالیوود متولد شد. او در یک خانواده فقیر کودکی خود را گذراند. برای آنتونی رابینز مواجهه با مشکلات از کودکی با جدا شدن والدینش آغاز شد و شدت فقر برای او و خانواده‌اش به حدی بوده که حتی جشن‌های معمول کریسمس یا روز شکرگزاری را مانند روزهای دیگر می‌گذراندند زیرا توان مالی کافی برای خرید ملزومات را نداشتند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۹ دقیقه

حجم

۳۶٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان