دانلود کتاب صوتی مفهوم نوین پیروزی با صدای مهبد قناعت‌پیشه + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مفهوم نوین پیروزی اثر برایان تریسی

دانلود و خرید کتاب صوتی مفهوم نوین پیروزی

معرفی کتاب صوتی مفهوم نوین پیروزی

کتاب صوتی مفهوم نوین پیروزی نوشته برایان تریسی ترجمه فریبا سبزچمنی با صدای مهبد قناعت پیشه به موفقیت‌های شخصی و حرفه ای، موفقیتهای خانوادگی و مالی، در تمام طول تاریخ، دغدعه‌ی اصلی مردم بوده است پرداخته.

درباره کتاب صوتی مفهوم نوین پیروزی

ایجاد تغییرات کوچک در توانایی‌هایتان در بازه‌ی زمانی طولانی میتواند منجر به تغییرات بزرگی در زندگی و کسب و کار افراد شود. مهارت‌های کلیدی، یکی از جدیدترین اکتشافات در مبحث موفقیت‌های تجاری و شخصی است. این مهارت‌های کلیدی در دسته‌ی حیاتی‌، طبقه‌بندی می‌شود. چون شکست یا پیروزی به آن‌ها وابسته ا‌ست. یا مهارت‌های کلیدی را خوب انجام می‌دهید و موفق می‌شوید ، یا بد انجام می‌دهید و شکست‌ می‌خورید. ضعیفترین مهارت کلیدی در شما، بیشترین تأثیر را در موفقیت و درآمدتان دارد. کسب و کارهایی که در رقابت با رقیبانشان پیروز شدند، شرکت های خیلی خاص یا 100درصد بهتر از رقباشان نیستند. فقط کمی بهتر از آن شرکت‌های شکست‌خورده‌اند. وطبق اثرمرکب، توسعه‌ی جنبه‌های حیاتیِ کوچک، می‌توانند زندگی و کسب و کارتان را دگرگون کند.  

شنیدن کتاب مفهوم نوین پیروزی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب را به تمام کسانی که شروع به فعالیت در یک کسب و کار کرده‌اند پیشنهاد می‌کنیم

معرفی نویسنده
عکس برایان تریسی
برایان تریسی
کانادایی | تولد ۱۹۴۴

برایان تریسی نویسنده‌ی آمریکایی‌ـ‌کانادایی و سخنرانی محبوب در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و مدیریت کسب‌وکار است. او علاوه بر انتشار کتاب‌های پرفروش که به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌، برای برگزاری جلسات و سخنرانی به بیش از صد کشور سفر کرده است. در کنار کتاب‌های او، آثار دیداری و شنیداری‌اش نیز در سراسر جهان با استقبالی کم‌نظیر مواجه شده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۱۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان