دانلود کتاب صوتی اعتماد به نفس + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اعتماد به نفس اثر فرهنگ هلاکویی

دانلود و خرید کتاب صوتی اعتماد به نفس

امتیاز:
۳.۰از ۳۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب صوتی اعتماد به نفس از مجموعه سخنرانی‌های دکتر فرهنگ هلاکویی است. این فایل صوتی مخاطبان را با اعتماد به نفس آشنا می‌سازد، تفاوت آن را با عزت نفس آشکار می‌کند و راهکارهایی برای کسب اعتماد به نفس و افزایش آن به ما می‌دهد.

درباره کتاب صوتی اعتماد به نفس

اعتماد به نفس چیست؟ چرا ما آدم‌ها باید اعتماد به نفس داشته باشیم؟ چگونه با کمک اعتماد به نفس بالا می‌توانیم خودمان را تقویت کنیم و به برنامه‌ها و اهدافی که در نظر داریم، برسیم؟ اعتماد به نفس چه تفاوتی با عزت نفس دارد؟ نبود اعتماد به نفس چه بلایی سر ما می‌آورد؟ احتمالا شما هم در طول زندگی خودتان بارها این سوالات را از خودتان پرسیده‌اید. در مقام پدر و مادر، ممکن است اعتماد به نفس فرزندان شما، برایتان دغدغه ایجاد کرده باشد اما راه درست ایجاد اعتماد به نفس را در کودکتان ندانید. فرهنگ هلاکویی در این کتاب صوتی به تمام این سوالات شما پاسخ می‌دهد.

اعتماد به نفس، که با نام خودباوری (Self Confidence) هم شناخته می‌شود، یک ویژگی روانی در افراد است. هر فرد ممکن است با توجه به تجربیات پیشین خود، به توانایی‌هایی که در انجام موفقیت آمیز یک کار خاص دارد، باور داشته باشد. به عبارت ساده‌تر، میزان باور ما به توانایی‌هایی که داریم، می‌تواند میزان اعتماد به نفس ما را مشخص کند. بنابراین اگر خودمان را عمیقا با ارزش و توانمند بدانیم، یعنی اعتماد به نفس داریم.

هرچند ممکن است بسیاری افراد تصور کنند که کودکان پیش از رسیدن به سن مدرسه، از چنین احساسی برخوردار نیستند، اما نباید فراموش کرد که این ویژگی را می‌توان تا سن پنج سالگی در کودکان پرورش و تقویت کرد.

اعتماد به نفس چه تفاوتی با عزت نفس دارد؟ برای اینکه بتوانیم تفاوت میان این دو اصطلاح را دریابیم باید تعریفی هم برای عزت نفس ارائه کنیم. عزت نفس (Self Esteem) را می‌توان باور یا اعتقاد هر فرد به ارزش و اهمیت خود دانست. اگر انسان به این موضوع که ارزشمند است، باور داشته باشد و از داشته‌های خود و آنچه که هست، احساس رضایت کند، دارای عزت نفس است.

حال که به تعریفی از اعتماد به نفس رسیدیم و تفاوت آن را با عزت نفس نیز شرح دادیم، می‌توانیم به مسائلی بپردازیم که پیرامون اعتماد به نفس به وجود می‌آید. اگر شما فردی باشید که دارای اعتماد به نفسی بالا است، می‌توانید به راحتی در مسیر خواسته‌ها و اهدافی که دارید، قدم بردارید. برای خود برنامه‌ریزی کنید و در جهت عملی کردن برنامه‌هایتان زندگی کنید. اما اگر اعتماد به نفس پایینی داشته باشید، مدام در زندگی شخصی، حرفه و زندگی عاطفی خود به مشکل برمی‌خورید. خود را ناتوان از انجام کارهای مختلف می‌بینید و در نهایت، آنچه که در ذهن به عنوان مسیر موفقیت برای خود ترسیم کرده‌اید، از شما دور و دورتر می‌شود.

فرهنگ هلاکویی در کتاب صوتی اعتماد به نفس به ما کمک می‌کند تا ضمن شناخت این ویژگی، آن را در وجود خودمان و یا فرزندانمان تقویت کنیم.

چرا باید کتاب صوتی اعتماد به نفس را بشنویم؟

دکتر هلاکویی در کتاب صوتی اعتماد به نفس به ما کمک می‌کند تا باورهای اشتباه خود را درباره این موضوع اصلاح کنیم. در مسیر ترمیم اعتماد به نفس ضعیف و آسیب دیده خودمان گام برداریم و آن را افزایش دهیم. به این ترتیب، انجام بسیاری از کارها که در گذشته از آن دوری می‌جستیم، برایمان آسان می‌شود.

از سوی دیگر ما نباید به دلیل ضعیف بودن اعتماد به نفس، خودمان را از کسب تجربه‌های مختلف و احساسات متفاوت محروم کنیم. این کتاب می‌تواند به ما کمک کند تا در مسیر رسیدن به خواسته‌ها و اهدافمان قرار بگیریم.

شنیدن فایل صوتی اعتماد به نفس از دکتر هلاکویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

شنیدن این کتاب صوتی را به تمام علاقه‌مندان به مطالعات روانشناسی، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. مطالب این کتاب همچنین برای والدین و مربیان نیز مناسب است. اگر دوست دارید اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند.

درباره فرهنگ هلاکویی

فرهنگ هلاکویی نائینی که عموما با نام دکتر هلاکویی شناخته می‌شود، ۹ شهریور ۱۳۲۳ در شیراز به دنیا آمد. او به عنوان روان‌شناس، روان‌درمانگر و زوج‌درمانگر فعالیت می‌کند و با کمک برنامه‌های رادیویی، سخنرانی‌های متعددی که انجام داده است و برنامه‌های پرسش و پاسخ تلفنی، محبوبیتی به دست آورده است.

فرهنگ هلاکویی در دانشگاه تهران در رشته‌های روان‌شناسی و اقتصاد تحصیل کرد. او تحصیلاتش را در رشته روانشناسی و جامعه‌شناسی در دانشگاه یوتا آمریکا به پایان رساند. او در سال ۱۳۵۳ به ایران بازگشت. به تدریس در دانشگاه مشغول شد و در سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران، کار می‌کرد. چندسال بعد دوباره به آمریکا رفت. او در بورلی هیلز، یک مرکز بهزیستی تاسیس کرده است و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مانند برنامه‌ رازها و نیازها را اداره می‌کند. مخاطبان بسیاری از سراسر جهان با این برنامه تماس می‌گیرند تا سوالات و مشکلات خودشان را با او مطرح کنند.

او معتقد است که مردم از مطالعه روگردان شده‌اند. از همین رو در تلاش است تا محتواهای خود را به صورت‌های شنیداری تهیه کند. سازمان بهزیستی ایران نیز برخی از برنامه‌های او را به شکل سی‌دی منتشر کرده است و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

معرفی نویسنده
عکس فرهنگ هلاکویی
فرهنگ هلاکویی
ایرانی | تولد ۱۳۲۳

فرهنگ هلاکویی ، روان‌شناس، روان‌درمانگر، سخنران، جامعه‌شناس و اقتصاددان ایرانی‌ـ‌آمریکایی است. او را بیشتر به دلیل سخنرانی‌ها و سمینارهای برگزارشده‌اش در زمینه‌ها‌ی روان‌شناختی و اجتماعی می‌شناسند. لحن ویژه و سبک هلاکویی در سخنرانی‌هایش بیشترین نقش را در شهرت و محبوبیت او داشته است. او در طول چند دهه، چندین برنامه‌ی تلویزیونی و رادیویی را در مباحث روان‌شناختی و مشاوره‌ی فردی اجرا کرده است. هلاکویی تالیفاتی نیز در زمینه‌های جامعه‌شناسی و روانشناسی دارد.

نظرات کاربران

سمانه
۱۳۹۹/۰۱/۱۶

متاسفانه چون سخنان دکتر بصورت جداگانه جمع گردیده انسجام خوبی ندارد و مطالب تکراری و خارج از بحث زیاد می باشد.

سهيل قهرمانی
۱۳۹۹/۱۲/۱۲

ای کاش جای شکایت داشت که هر کسی هر فایل صوتی رو به اسم کتاب صوتی نذاره توی طاقچه! هیچ ربطی نداشت . انسجام نداشت فایل های صوتی تماس های تلفنی با دکتر هلاکویی بود اون در موضوعات مختلف

کاربر ۱۶۵۱۷۷۹
۱۳۹۹/۱۱/۱۴

اصلا به اعتماد به نفس ربطی نداره، کاملا با با این موضوع بی ربطه

کاربر ۲۷۵۷۳۰۷
۱۳۹۹/۱۰/۲۷

میخام بصورت پی دی اف بخوانم نمیتونم چرا

کاربر 2178262
۱۳۹۹/۰۶/۰۱

کاش قبل از بچه دار شدن صحبتهای اقای دکتر شنیده بودم

tosan
۱۳۹۹/۰۱/۱۱

معرکه ست

Me
۱۳۹۹/۰۹/۰۷

متاسفانه این کتاب درست جمع اوری نشده و فقط دو قسمت اول مربوط به اعتماد بنفس می باشد و باقی قسمت ها مربوط به سخنرانی های دکتر هلاکویی در زمینه های دیگری می باشد و تصحیح آن توصیه اکسد می

- بیشتر
کاربر ۳۷۴۸۸۴۲
۱۴۰۰/۰۹/۰۱

خوب .کمی هجومی وتندصحبت میکنند

پوتا
۱۳۹۸/۱۱/۲۳

بسیار عالی و مفید با تشکر از طاقچه

کاربر 7250659
۱۴۰۲/۰۶/۳۰

غیر مفهوم ترین و حوصله سر بر ترین حرفارو میزنه تازه اصلا ربطی به اعتماد به نفس نداره و موضوعش تکراریه حیف یه ستاره واقعا اونم واسه کامنت بود پول خودتونو دور نریزین تو گوگل سرچ کنین سگش شرف داره

زمان

۷ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۶۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان