دانلود کتاب صوتی همینه با صدای سامان قلیچ‌خانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی همینه اثر کوروش علیانی

دانلود و خرید کتاب صوتی همینه

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی همینه

کتاب صوتی همینه، اثر کورورش علیانی، نوشته‌های طنز و شوخی با پادشاهان و سردارانی است که در به باد دادن مملکت، نقش موثری داشتند. نسخه صوتی کتاب همینه را انتشارات آوانامه با همکاری انتشارات سوره مهر و با صدای سامان قلیچ‌خانی، در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی همینه

کتاب همینه، نوشته‌های طنز کوروش علیانی است. شوخی‌هایی که کوروش علیانی با پادشاهان و سردارانی کرده است که همگی، در به باد دادن مملکت نقش مهمی داشتند. او در کتابش به سراغ صلاح الدین ایوبی، چنگیزخان مغول، سلطان جلال‌الدین و محمد خوارزمشاه، شاه سلطان حسین صفوی، نادرشاه افشار، محمدشا قاجار و بلاخره ناصرالدین‌شاه رفته و هیچکدام از نگاه تیزبین و زبان طنزگوی او در امان نمانده‌اند.

کتاب صوتی همینه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر طرفدار داستان‌ها و نوشته‌های طنز هستید، کتاب صوتی همینه را انتخاب کنید. اگر شما هم هنوز از دست این بزرگان مملکت مثل ناصرالدین شاه عصبانی هستید، حتما از کتاب صوتی همینه لذت خواهید برد.

درباره‌ کوروش علیانی 

کورش علیانی بیست و دوم مهرماه 1350 در تهران متولد شد. او تحصیلات کارشناسی خود را در رشته ریاضی، در دانشگاه شریف به پایان رسانده است. علیانی هم اکنون دانشجوی کارشناسی‎ارشد رشته زبان‎شناسی عمومی است. در حال حاضر به کارهایی مثل نویسنده، پژوهشگری و برنامه‌ریز و مشاور تبلیغاتی مشغول است.

جملاتی از کتاب صوتی همینه

ناصرالدین‌شاه پادشاه عجیبی بود؛ قبل از هر کاری به‌دنیا آمد و بعد از یک عمر زندگی مرد. ناصرالدین‌شاه پادشاه با فرهنگی هم بود؛ شعر می‌گفت، نقاشی می‌کشید، به کوه‌نوردی و شکار و عکاسی و زبان فرانسه هم علاقه داشت و و از سیاحت سیر نمی‌شد. یکی دو تا سیاحت‌نامهٔ مشهور هم نوشته که به‌شان می‌گویند «سفرنامهٔ ناصرالدین شاه». اختراعاتی هم دارد.۴۲۰ حالا البته یک کمی هم بد اخلاق بود و گاهی کمکی فحش هم می‌داد. مثلاً در یک نامه‌ای که جزو اسناد رسمی مملکتی هم هست خطاب به حاکم اصفهان نوشته «ظل‌السلطان! این کمپانی تنباکوی ایران دیگر کدام پدرسوخته و کدام ...ای است.» یک روز هم یک معما طرح کرد و بعد وقت جواب دادن به معما همهٔ دربار را به فحش کشید و رفت. اما این ماجراها تقصیر خودش نبود. از بچگی دور از کانون گرم خانواده بزرگ شده بود و تا حدودی مرد خودساخته‌ای بود.

فهرست

  • مقدمه
  • صلاح‌الدین ایوبی
  • سلطان محمد خوارزم‌شاه
  • چنگیز خان
  • جلال‌ الدین خوارزم‌شاه
  • شاه سلطان حسین
  • نادر شاه افشار
  • محمد شاه قاجار
  • ناصرالدین شاه قاجار



نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

ندارد