دانلود کتاب صوتی ساخت تایتانیک با صدای مهرانه امروانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ساخت تایتانیک اثر کوین بلیک

دانلود و خرید کتاب صوتی ساخت تایتانیک

معرفی کتاب صوتی ساخت تایتانیک

ساخت تایتانیک کتابی نوشته‌ی کوین بلیک است.

این کتاب را محمد طالشیان به فارسی ترجمه کرده و انتشارات آوا رسا نسخه صوتی آن را منتشر کرده است.

درباره‌ی کتاب ساخت تایتانیک

تایتانیک کشتی بزرگ و عظیمی بود که سال‌ها پیش در اقیانوس غرق شد و به زیر آب رفت. وقتی این کشتی افسانه‌ای ساخته شد، بسیار از مردم آرزو داشتند که بتوانند با آن سفر کنند اما هزینه‌های سفر با تایتانیک آنقدر زیاد بود که این سفر فقط مختص به ثروتمندان بود. وقتی تایتانیک غرق شد، داستان‌های بسیاری برای آن ساختند و حتی فیلم زیبایی هم از این واقعه ساختند که سومین فیلم پرفروش جهان است.

اما کتاب ساخت تایتانیک درباره‌ی مراحل ساخته شدن تایتانیک است و وارد ماجرای غرق شدن آن نمی‌شود. کوین بلیک در این کتاب از جزئیات و مصالحی که برای ساخت تایتانیک به کار رفته است صحبت کرده و اینکه چطور بزرگترین چیزی که بشر تا به حال ساخته بوده، وارد آب‌های اقیانوس شده است.

کتاب ساخت تایتانیک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

ساخت تایتانیک برای کودکانی که سال‌های آخر مدرسه را می‌گذارنند و نوجوانان بسیار مناسب است. 

جملاتی از کتاب ساخت تایتانیک

در ۳۱ می سال ۱۹۱۱ تعداد زیادی از مردم به یک کشتی‌سازی در بِلفاستِ ایرلند رفتند. آن‌ها منتظر دیدن صحنه‌ی به آب انداخته شدن کشتی سلطنتی تایتانیک برای اولین‌بار بودند. صدای سازهای بادی برنجی بلند شده‌بود و فشفشه‌های قرمز در آسمان منفجر می‌شدند. کارگران کشتی با افتخار چیزی را که در ساختنش نقش داشتند به آشنایان نشان می‌‌دادند و خیلی خوشحال بودند.

کشتی تایتانیک ۲۶۹ متر طول داشت یعنی به اندازه‌ی ۳ زمین فوتبال و ارتفاعش هم اندازه‌ی یک ساختمان ۱۰ طبقه می¬‌شد. وزن کشتی هم ۴۶۳۲۸ تن می‌شد، چیزی به اندازه‌ی وزن ۸ فیل. کارگران به اطراف بدنه‌ی کشتی ۲۲ تن صابون، گریس و روغن مالیدند تا بتوانند آن را وارد آب بکنند. در عرض ۲۲ ثانیه، اقیانوس‌پیمای غول پیکر روی آب شناور شد. آب تا آن لحظه، چیزی را به بزرگی تایتانیک در خودش نگه نداشته ¬بود.

تایتانیک را با نام کامل کشتی سلطنتی تایتانیک می‌شناسند. چون آدم‌هایی با درآمدهای معمولی نمی‌توانستند وارد بشوند.

چرا کشتی تایتانیک ساخته شد؟

در اوایل قرن ۲۰ قبل از اینکه سفر با هواپیماهای جت مرسوم بشود، سریع‌ترین راه برای طی کردن اقیانوس‌ها کشتی‌های بخار بودند...

نظرات کاربران

Am1i3r80
۱۳۹۹/۱۱/۲۱

عالییییبی

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۸ دقیقه

حجم

۲۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۵۰۰
تومان