دانلود کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو (خلاصه کتاب) با صدای دادبه دادمهر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو (خلاصه کتاب) اثر سوزان جفرز

دانلود و خرید کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو، روش‌هایی موثر برای تبدیل ترس، تردید و خشم به قدرت، عشق و اجرا را پیش پای ما می‌گذارد. سوزان جفرز روانشناس آمریکایی، با بررسی راهکارهایی که برای از بین بردن ترس‌ها و روش‌های کنار آمدن با آن‌ها داشته است، این کتاب را نوشته و گروه گردآوری و ترجمه سبکتو نسخه صوتی آن را با صدای دادبه دادمهر، منتشر کرده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو

 کتاب با ترس‌هایت مواجه شو، روش‌هایی را به ما یاد می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها به ترس‌هایمان اجازه ندهیم مانع از تجربه زندگی، آنطور که خودمان می‌خواهیم شوند. همچنین، این کتاب به ما یاد می‌دهد که چطور یک زندگی متعهدانه و پرقدرت را زندگی و تجربه کنیم. کتاب با ترس‌هایت مواجه شو به ما می‌گوید که عمدتا روشی که برای شناخت جهان و زندگی خود انتخاب می‌کنیم واقعیت ما را تعیین می‌کند و سوزان جفرز نویسنده بر این باور است که قبول کردن مسئولیت شرایط به ما کمک می‌کند تا رضایت کلی حاصل از تحقق زندگی مطلوب‌مان را پیدا کنیم.

کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو را به چه کسانی پیشنهاد میکنیم؟

اگر شما هم خودتان را از تجربه‌های بسیاری محروم کردید و بهانه‌تان ترس است، اگر دوست دارید موفق شوید اما از شکست می‌ترسید، کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو، را حتما بشنوید.

درباره‌ی سوزان جفرز

سوزان جفرز، روانشناس آمریکایی، سخنران عمومی و نویسنده کتاب‌هایی پرفروش است. کتاب‌های متعددی در رابطه با ترس از جمله با ترس‌هایت مواجه شو یا راهنمای تبدیل کردن ترس به عشقی پایدار از او منتشر شده است.

جملاتی از کتاب صوتی با ترس‌هایت مواجه شو

حتما شما هم ترس‌های مختلفی دارید. آیا ترس‌های شما مانع از دنبال‌کردن زندگی رویایی‌تان شدند؟

اگر پاسخ شما مثبت است، پس باید بدانید که شما تنها نیستید. در وضعیت جهان کنونی که ناامنی مالی، بیکاری گسترده، و عدم اطمینان از آینده همه جا را فراگرفته، ترس‌هایمان تنها چیزی هستند که می‌توانیم آن را جدی بگیریم و روی آن‌ها حساب باز کنیم. کتاب با ترس‌هایت مواجه شو، بیست و پنج سال پیش نوشته شده اما کاملا با اوضاع فعلی مرتبط است. این کتاب یک راهنمای توسعه فردی است که در طول چند دهه‌ی گذشته به افراد بسیار زیادی کمک کرده تا ترس خودشان را از نیروی تضعیف کننده‌ی آن جدا کنند. 



نظرات کاربران

کاربر ۳۳۵۹۹۰۷
۱۴۰۰/۰۶/۰۷

تاثیر گذار و جالب بود.

نيلوفر
۱۳۹۸/۰۹/۲۸

این کتاب معمایی رو که دنبالش بودم حل کرد برام بنظرم ارزش خوندن رو داره کمک میکنه من راضی ام

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۲ دقیقه

حجم

۳۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲,۵۰۰
۱,۵۰۰
۴۰%
تومان