دانلود کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید با صدای مهرداد مهمان‌دوست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید اثر معصومه عیوضی

دانلود و خرید کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید

انتشارات:نشر سماوا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید

کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید، نوشته‌ی معصومه عیوضی، داستان پسر نوجوانی است که دوستش اسماعیل را در تظاهرات هفده شهریور ۵۷ در میدان ژاله از دست می‌دهد اما در سفری به مشهد دارد، برای لحظه‌ای اسماعیل را می‌بیند و تمام دغدغه‌اش پیدا کردن او می‌شود. داستان عقربه‌ها خوابشان می‌آید، برگزیده سومین جشنواره داستان انقلاب است. نسخه صوتی این کتاب محصول انتشارات سوره مهر است. 

درباره‌ی کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید

کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید، ماجرای اسماعیل است. فراتر از فقط نام اسماعیل. اسماعیل در تظاهرات شهریور سال ۵۷ در میدان ژاله کشته شده است ولی دوستش در سفری که به مشهد می‌کند، برای لحظه‌ای او را می‌بیند. از اینجا تمام  هم و غمش، می‌شود یافتن اسماعیل. اما این سفر برای او سفر سختی است. هرچند او با مرور خاطراتش و روزهای مبارزه که با اسماعیل گذرانده، دلش خوش می‌شود اما به علت بیماری برادر و خواهرش و حال ناخوش پدر، خاطرات خوبی از سفر برایش باقی نمی‌ماند...

معصومه عیوضی در داستانش، عقربه‌ها خوابشان می‌آید، از تلاش همیشگی و مبارزه‌ی تمام نشدنی انسان برای زندگی کردن و امیدوار باقی ماندن می‌گوید.

کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید، برای دوست‌داران داستان‌های ایرانی، شنیدنی است. اگر شما هم در زندگی ناامید شده‌اید و نیاز به انرژی جدیدی برای ادامه دادن مسیر دارید، خواندن کتاب کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید را دلچسب می‌یابید.

جملاتی از کتاب صوتی عقربه‌ها خوابشان می‌آید

بعضی وقت‌ها اختیار کارهایم دست خودم نیست. مثل آدم آهنی یک کار را صدبار تکرار می‌کنم. آنقدر تکرار می‌کنم که آخرش داد بابا دربیاید. یکی نیست به من بگوید الان است که بابا به خاطر سرک کشیدن توی راهرو و کوپه‌های دیگر بزند پس گردنم و دهان گلش باز شود. شاید فکر کند به خاطر دختر چادری کوپه‌ی بغلی سرک می‌کشم. کسی نیست به من بگوید شاید اسماعیلی که تو دیدی اسماعیل نبوده. شاید یکی بوده شبیه اسماعیل. یکی دیگر. یکی که با اسماعیل مو نمی‌زند...


نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت و ۲۱ دقیقه

حجم

۱۶۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان