دانلود کتاب صوتی اثر مرکب با صدای وحید مرتضوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی

دانلود و خرید کتاب صوتی اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتابچه صوتی اثر مرکب چکیده کتاب اثر مرکب از دارن هاردی است. این اثر آغاز جهشی در زندگی، موفقیت و کار است که راهنمایی عالی برای ایجاد تحول پایدار در زندگی و قدم گذاشتن در مسیر موفقیت است. محمد جواد نعمتی این اثر را به فارسی ترجمه کرده است و نسخه صوتی این اثر محصول انتشارات شادان پژواک است.

درباره‌ کتابچه صوتی اثر مرکب

اثر مرکب نوشته دارن هاردی را می‌توان جان کلام کتاب هایی دانست که در دهه‌های گذشته در زمینه‌ی توانمند سازی و رسیدن به موفقیت منتشر شده‌اند. در اثر مرکب دارن هاردی به ما یادآوری می‌کند که درست است که همه به دنبال موفقیت و تحقق اهداف‌مان هستیم اما فرمولی برای این کار وجود ندارد. این کتاب به شما می‌گوید که چطور با چند اصل ساده زندگی روزمره‌تان را متحول کنید. اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم‌های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهید تبدیل کند. همچنین این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن‌ها را در مسیر موفقیت بررسی می‌کنید. احتمالا همه‌ی ما تحت تاثیر تبلیغات به این فکر می‌کنیم که کاش می‌شد با یک کرم بیست سال جوانتر بشویم یا موفقیت را به راحتی از مغازه بخریم اما اینطور نیست. باید آن‌ها را بدست آوریم و دارن‌ هاردی به ما می‌گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگی‌مان وجود دارد باید این کار را انجام داد. با کنترل نیروی اثر مرکب. چیزی که در این کتاب صوتی به شما گفته می‌شود، نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه دارن‌ هاردی با بهترین اساتید دنیاست. در این کتابچه که چکیده اثر اصلی است شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید.

کتابچه صوتی اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتابچه صوتی اثر مرکب کتابی خلاصه و مفید است و محتوای آن به صورتی است که هر فردی، چه مدیر باشد چه کارمند، چه دانشجو چه زن و چه مرد می‌تواند از آن استفاده کند.

درباره‌ دارن هاردی

دارن هاردی نویسنده آمریکایی و سخنران، مشاور و ناشر سابق مجله موفقیت است.هاردی در ۱ فوریه ۱۹۷۱ متولد شده است و در حال حاضر در کالیفرنیا زندگی می‌کند. او نویسنده نسخه‌های پر فروش نیویورک تایمز است. کتاب‌های زیادی از او منتشر شده است که اثر مرکب و  ترن هوایی کارآفرینی از معروف‌ترین‌های آن‌ها هستند.

جملاتی از کتابچه صوتی اثر مرکب

پذیرش این مساله ساده نیست که مسئولیت تمام چیزی که درون ما جریان دارد، بر عهده‌ی خود ماست. اما وقتی بدانیم دیگر نباید به دنبال عذر و بهانه باشیم و شانس را در وجود خودمان کشف کنیم، دیدگاهمان نسبت به این موضوع سریعا عوض می‌شود. خوش شانسی در واقع توانایی تشخیص تمام موقعیت‌های خوبی است که سر راه ما قرار می‌گیرد. چون در هر موقعیتی می‌توانیم فرصت خوب و نکته‌ی مثبتی پیدا کنیم. همچنین این دیدگاه باعث می‌شود که عادات بد به کلی از بین بروند و تفکر مثبت سولوحه‌ی تمام کارهای شما بشود...

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۰

حجم

۰

قابلیت انتقال

دارد