دانلود کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ اثر جان سی لن نوکس

دانلود و خرید کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ

معرفی کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ

جان سی. لن نوکس ریاضی‌دان مشهور در کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ، تلاش کرده تا پاسخی به ادعاهای استیون هاوکینگ مبنی بر عدم وجود خدا دهد. جان سی. لن نوکس در این کتاب این سوال را مطرح می‌کند که به‌هر حال این طرح جهان از آن کیست؟

اسفندیار زندپور این کتاب را ترجمه و مهبد قناعت‌پیشه خوانش این کتاب را برعهده داشته است. نوین کتاب گویا تهیه و تولید این مجموعه را برعهده داشته است.


درباره کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ

کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ اثر جان سی. لن نوکس پاسخی به ادعای استیون هاوکینگ فیزیک‌دان بزرگ دنیا در کتاب طرح بزرگ مبنی بر عدم وجود خدا است. جان سی. لن نوکس هدف خود از تالیف این کتاب را کمک به مخاطبانش برای درک بهتر پیرامون خداوند و علم می‌داند. جان سی. لن نوکس در این کتاب از ورود به مباحث تخصصی خودداری کرده و تنها بر روی منطق استدلالی متمرکز است. جان سی. لن نوکس در کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ می‌گوید صحت استدلال‌های ریاضی وی که در جاهای دیگر بیان داشته است دلیلی صحت این کتاب نیست. وی معتقد است مخاطبان می‌توانند پس از شنیدن استدلال‌های این کتاب تصمیم‌گیری و قضاوت کنند و به نتیجه درست برسند.

شنیدن کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر شما فردی علاقه‌مند به فلسفه و سوالات وجودی همچون چگونگی به‌وجود آمدن دنیا هستید و از طرف دیگر علاقه‌مندید که پاسخ سوالات خود را به طریق علمی و منطقی دریافت کنید شنیدن کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ را به شما توصیه می‌کنیم.

فهرست کتاب صوتی خدا و استیون هاوکینگ

• مقدمه

• فصل اول: پرسش‌های بزرگ

• فصل دوم: خدا یا قوانین طبیعت

• فصل سوم: خدا یا جهان‌های چندگانه

• فصل چهارم:به هرحال این طرح از آن کیست

• فصل پنجم: علم و عقلانیت

نظرات کاربران

مجید
۱۳۹۹/۱۰/۲۶

سلام کتاب خارج از جذابیت، گویندگی و ترجمه، دارای یک مسئله حل شدنی است؛ قیمت کتاب ۸۰ صفحه‌ای نسبت به نسخه چاپ‌شده‌ی آن که فقط ۱۷ تومان است، بسیار گرونه. پس بهتره به سراغ چاپ شده‌ی آن برویم.

majid yazdani
۱۳۹۸/۱۰/۲۶

چرا پخش نمیشه ؟!!!!!

مائده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸

کتاب خیلی خوبی نیست. بیشتر سعی میکرد نظریه های هاکینگ رو به چالش بکشه که به نظرم موفق نبود

reza
۱۴۰۲/۰۳/۱۴

کتابی که باید گوش دهید.

Mohsen gharaie
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

کتاب بسیار ، بسیار غیر مفید ، درواقع در این کتاب ابتدا باید خدا رو بدون چون و چرا قبول کنین وبعد از اون میاد براتون خدا رو اثبات کنه درواقع میگه چطور که اگه گرانش این دنیا رو بوجود

- بیشتر
chekameh
۱۳۹۹/۰۱/۳۰

کتاب از نظر علمی در حدی نبود که مرا متقاعد سازد و از نظر من بیش از آنکه جنبه علمی داشته باشد ، نویسنده بیشتر سعی کرده بنوعی هاپکینز را بی اعتبار در نظریه هایش جلوه دهد.

زمان

۳ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان