دانلود کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار با صدای حافظ کاظم‌زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار اثر نایجل راجرز

دانلود و خرید کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

معرفی کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار، اثر نایجل راجرز و مل تامپسون، به زندگی هشت نفر از فیلسوفان می‌پردازد و تلاشش برای پاسخ‌دادن به پرسش‌هایی است که در متون فلسفی نمی‌توان پیدا کرد. احسان شاه‌قاسمی مترجم کتاب است. نسخه صوتی کتاب فیلسوفان بدکردار محصول انتشارات نوین کتاب گویا است. 

درباره‌ی کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

نایجل راجرز و مل تامپسون در کتاب فیلسوفان بدکردار به سراغ زندگی هشت تن از فلاسفه‌ی معروف رفتند اما تلاش کردند که کار آن‌ها صرفا یک بازنمایی ساده از زندگی فیلسوفان نباشد. بلکه به دنبال پاسخ دادن به سوالاتی هستند که در متون فلسفی جوابی برای آن‌ها نیست. و برای رسیدن به جواب، باید اطلاعات اندکی از زندگی و نوع دیدگاه و سلوک آن‌ها داشته باشیم. مهم‌ترین این پرسش‌ها که زندگی بسیاری از افراد مهم و سرشناس از جمله فیلسوفان را درگیر خود می‌کند این است: تفکر خردمندانه‌ی فیلسوفان با زندگی آن‌ها خارج از سالن‌های سخنرانی، چه ارتباطی دارد؟

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار برای علاقه‌مندان به مطالعات فلسفی کتاب جذابی است. این اثر همچنین می‌تواند توجه افرادی را که دوست دارند دنیا را از نگاه فیلسوفان ببینند و از فراز و نشیب‌های زندگی آنان نیز باخبر باشند، به خود جلب کند. 

درباره‌ی نایجل راجرز

نایجل راجرز در ۱۹۵۲ در ناتینگهام، انگلستان به دنیا آمد. او نویسنده، منتقد و محیط‌زیست گرا است و تحصیلاتش را در زمینه‌ی فلسفه در دانشگاه کمبریج به پایان رسانده است. راجرز کتاب‌های بسیاری در مورد اخلاق، تاریخ هنر، و جامعه‌شناسی نوشته است.

درباره‌ی مل تامپسون

مل تامپسون در ۱۹۴۶ در انگلستان متولد شد. او یک فیلسوف، استاد دانشگاه، نویسنده، معلم، منتقد و فعال اجتماعی بریتانیایی است. او که در بریتانیا به دنیا آمد و تحصیل کرد در سال ۱۹۷۹ دکترای فلسفه گرفت و از آن زمان تا کنون به تدریس و تألیف اشتغال داشته است. تامپسون کتاب‌های زیادی در مورد فلسفه و اخلاق نوشته و کتاب‌های او به زبان‌های زیادی ترجمه شده‌اند.

جملاتی از کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

فیلسوفان برای دوهزار و پانصدسال مکررا با این پرسش رو به رو بوده‌اند. تفکر خردمندانه‌ی فیلسوفان با زندگی آن‌ها خارج از سالن‌های سخنرانی، چه ارتباطی دارد؟

سقراط که معلم افلاطون بود و او را به لحاظ سنتی بزرگترین فیلسوف فلسفه‌ی قرن می‌دانند ادعا می‌کرد که زندگی که با عیار روشنفکری سنجیده نشود، شایسته‌ی زیستن نیست. او در خیابان‌های آتن می‌گشت و تلاش می‌کرد تا همشهری‌های خود را به سنجش زندگی خود و تغییر ان‌ها متقاعد کند. اما سرنوشت او سرنوشت ناامید کننده‌ای بود. در سال ۳۹۹ قبل از میلاد، آتنی‌ها که از پرسش‌های مکرر او خسته شده بودند، او را محاکمه و به مرگ محکوم کردند. فیلسوفان که از سرنوشت سقراط به وحشت افتاده بودند، تحت رهبری افلاطون به درون دانشگاه عقب‌نشینی کردند.

افلاطون که مصمم بود سیاست را کاملا رها کند اولین دانشگاه را در جایی دور از شهر ساخت. افلاطون در کتاب جمهوری که دکترین او برای ساختن یک جامعه‌ی خوب است می‌گوید: «تنها فیلسوفان هستند که می‌توانند به خوبی حکومت کنند. چرا که آن‌ها به خودی خود کاملا خردمندند. می‌توانند احساسات غریزی خود را سرکوب کنند و فضیلت واقعی را بشناسند...»

نظرات کاربران

HaBiB
۱۳۹۹/۰۸/۲۵

یکی از بهترین کتاب های که تا الان مطالعه کردم، تفاوت زندگی شخصی فیلسوفان خوش سخن و خوش فکر با افکار و آثارشان.

yazdaan
۱۳۹۹/۰۷/۰۱

بازهم یک کتاب فوق العاده جذاب دیگر,که فیلسوفان را نه از لحاظ تئوری شخصی ,بلکه از لحاظ زندگی خصوصی,باورهای شخصی, می سنجد خواندنش بر هر شخصی که کتابخوان حرفه ای و عاشق فلسفه و زندگینامه خصوصی است واجب است.🎇🎆

kaveh jazani
۱۴۰۰/۰۴/۲۶

کتاب عالیه ولی خوانش کتاب افتضاحه.انگار داره اخبار میگه واقعا بعضی جاها غیر قابل تحمل میشد

گیتالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۰

کتاب برای من بسیار جالب توجه و روشنگر بود.

Tavakkoli1355
۱۴۰۲/۰۸/۲۵

فلاسفه یک ویژگی خاص دارند و آن اینکه لااقل میدانیم در روابط شخصی و اجتماعی خود ریاکار نبودند و به قول معروف سجاده خود را آب نمی کشند و هر چه بودند بدون ترس و واهمه بودند چون این نوابغ

- بیشتر

زمان

۱۰ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۸۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۰ ساعت و ۲۳ دقیقه

حجم

۵۸۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان