دانلود کتاب صوتی پدران غایب با صدای بابک پاییزان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی پدران غایب اثر گای  کورنو

دانلود و خرید کتاب صوتی پدران غایب

معرفی کتاب صوتی پدران غایب

کتاب پدران غایب از گای کارنو، کتاب نجات مردانی است که رابطه‌ی بدی با پدران خود داشتند و می‌خواهند رابطه‌ی خوبی با پسرشان داشته باشند. این کتاب را فرشید قهرمانی به فارسی برگردانده است و بنیاد فرهنگ زندگی نسخه‌ی صوتی آن را در اختیار شنوندگان قرار داده است. 

درباره‌ی کتاب صوتی پدران غائب

موفقیت مردان در روابط عاطفی، توانایی مقابله با مشکلات، اعتماد به نفس، هدفمندی در زندگی و ... همه و همه به رابطه‌ای که پدر با فرزندش داشته است، برمی‌گردد. پدران غایب پدرانی هستند که غیبت‌های طولانی و ناموجه در زندگی داشتند، فرزندشان از تایید و امنیت حضور پدر محروم است، رفتارهای غیر قابل قبولی دارند و به احساس نیاز دریافت محبت از سوی فرزندانشان، بی‌توجی می‌کنند. گاه شاید برقراری ارتباط با چنین پدرانی که توانایی ابراز احساسات کلامی را نداشته‌اند، سخت باشد. اما اگر بدانیم همه‌ی آنچه که در گذشته‌ی ما اتفاق افتاده است نه از روی قصد بلکه در قالبی روانشناسانه رخ داده است، و همچنین متوجه شویم که آگاهی از آن سبب می‌شود تا در تربیت فرزندان پسرمان با مشکلاتی مشابه آنچه با والدین خودمان درگیرش بودیم، رو به رو نمی‌شویم، چطور؟ 

در کتاب صوتی پدران غایب، به بررسی همین مسائل پرداختیم و مانند راه نجاتی برای مردانی که رابطه‌ی خوبی با پدرانشان نداشتند، درآوردیم. 

کتاب صوتی پدران غایب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مردانی که در زندگی با پدرشان رابطه‌ی صمیمانه و خوبی نداشتند و دوست دارند رابطه با فرزندشان رابطه‌ای سالم و سازنده باشند، کتاب صوتی پدران غایب را جذاب و مفید می‌یابند. این اثر همچنین برای علاقه‌مندان به مطالعه کتب روانشناسی، جذاب و خواندنی است. 

درباره‌ی گای کارنو

گای کارنو روان‌درمانگر یونگی، اهل کانادا (متولد 1951 در کبک) و دانش‌آموخته موسسه کارل گوستاو یونگ در زوریخ است. او در سال ۱۹۸۹ کتاب خود با عنوان پدران غایب (به فرانسوی: Pèremanquant, fils manqué) را منتشر کرد که به یکی از پرفروش‌ترین کتب فرانسوی زبان تبدیل و به بیش از دوازده زبان زنده دنیا ترجمه شد.

فهرست

  • فصل اول: پدر غایب
  • فصل دوم: پسران گم شده
  • فصل سوم: ترس از صمیمیت
  • فصل چهارم: خشونت سرکوب شده
  • فصل پنجم: خون پدر
  • فصل ششم: افسردگی سودمند
  • فصل هفتم: شکستن سکوت 

 


نظرات کاربران

محمد
۱۳۹۸/۱۰/۱۱

نمونه نداره چرا؟

کاربر ۲۱۸۴۲۳۶
۱۴۰۱/۰۴/۱۵

نمونه صوتی جذاب نبود، مطلب رو دوست نداشتم، علاقمندم خواندن نسخه چاپی کتاب رو امتحان کنم، لطفا نسخه چاپی را موجود کنید

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۱۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۱۴ دقیقه

حجم

۴۱۶٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
تومان