دانلود کتاب صوتی آرزوهای بزرگ با صدای مرآت بهنام + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آرزوهای بزرگ اثر چارلز دیکنز

دانلود و خرید کتاب صوتی آرزوهای بزرگ

نویسنده:چارلز دیکنز
گوینده:مرآت بهنام
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۱از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی آرزوهای بزرگ

کتاب گویای «آرزوهای بزرگ»‌ چارلز دیکنز داستان، زندگی جوانی به نام پیپ، از هفت سالگی تا سی و چند سالگی است. پیپ داستان هایی را برای ما تعریف می‌کند که باعث شکل‌گیری شخصیت فعلی او شده‌اند. او در طول این مسیر با دوستان و آدم‌های زیادی آشنا می‌شود که در تصمیمات و اهدافی که در زندگی پیش می‌گیرد، نقش مهمی ایفا می‌کنند. آرزوهای بزرگ داستانی است که هرکسی می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. چرا که هر کسی در طول زندگی خود ممکن است با مشکلات پیپ مواجه شود. این رمان نشان می‌دهد که مالکیت و ثروت نمی‌توانند درون شخصیت‌ها را تغییر دهند و هم چنین پیدا کردن خود واقعی، نیاز به طی کردن مسیری طولانی دارد. مسیری که البته در نهایت انسان را به آگاهی می‌رساند.
معرفی نویسنده
عکس چارلز دیکنز
چارلز دیکنز
انگلیسی | تولد ۱۸۱۲ - درگذشت ۱۸۷۰

چارلز جان هوفام دیکنز برجسته‌ترین رمان‌نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و یک فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده جیمز جویس، نویسنده بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده‌است.

نظرات کاربران

sᴍMahdi Ziaei
۱۳۹۹/۰۳/۲۱

• دسته‌بندی: کلاسیک | ویکتوریایی • ترجمه، ساده و روان بود و خوانش هم قابل‌قبول بود، هرچند که می‌تونست کمی با طمانینه بیشتری صورت بگیره. • اولین تجربه‌م از چارلز دیکنز بود. • یک رمان ویکتوریایی. • رمان از نگاه دانای کل

- بیشتر
رایش لند
۱۴۰۲/۰۴/۲۳

خوب و جالب بود

کاربر 4816723
۱۴۰۱/۰۶/۱۵

خوشم نیومد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۷ دقیقه

حجم

۹۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان