دانلود کتاب صوتی انسان شادکام با صدای عمار تفتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی انسان شادکام اثر کریستین بوبن

دانلود و خرید کتاب صوتی انسان شادکام

گوینده:عمار تفتی
امتیاز:
۳.۴از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی انسان شادکام

برای کریستین بوبن، نویسنده عارف فرانسوی تجربه‌های ساده زندگی ـ کودکی، عشق، تنهایی ـ دستمایه خلق آثاری عاشقانه‌ است. بوبن بیش از آن که به مضامین و کلمات اهمیت دهد، به آوا و لحن کلام می‌پردازد؛ با این حال نوشته‌های او سرشار از اندیشه‌اند. اندیشه‌ای که از زندگی عاشقانه‌ او و از عشقش به زندگی سرچشمه می‌گیرد.

برای بوبن نوشتن، سراییدنِ آواهاست. او نگاه خاصی به دنیا دارد و از دریچه امید به زندگی نگاه می‌کند و در آثارش حتی جزئیات ریز و خوشی‌های کوچک زندگی‌زا را هم توصیف می‌کند.

«انسان شادکام» ماهیت داستانی ندارد و بیش‌تر نظرات خود بوبن درباره زندگی، دنیا و… است. حسن کتاب این است که چون از روایت‌هایی مجزا تشکیل شده‌ در دنیای معاصر و پردغدغه‌ امروز راحت قابل مطالعه است و می‌توان در فرصت‌های کوتاهی که دست می‌دهد، بخش‌هایی متفاوت را به صورت جداگانه خواند و لذت برد.

کتاب صوتی «انسان شادکام» شامل روایت‌ها و توصیف احساساتی است که نویسنده به آدم‌های دوروبرش مثل پدر، مادر، دوستان و آشنایان یا افراد معروف و شناخته شده نظیر هنرپیشه‌ها، نویسندگان و … دارد.

این کتاب را با صدای دلنشین عمار تفتی بشنوید.

معرفی نویسنده
عکس کریستین بوبن
کریستین بوبن

کریستین بوبن نویسنده فرانسوی در ۲۴ آوریل ۱۹۵۱ در شهر لوکروزو، در فرانسه به دنیا آمد. شهری که آن را عاشقانه دوست دارد و از آن خارج نشده است. در رشته‌ فلسفه تحصیل کرد و پس از به پایان رساندن تحصیلاتش، مشغول به کار در یک روزنامه‌ محلی شد. او علاوه بر روزنامه‌نگاری شغل‌های دیگری را هم تجربه کرده است. از کار کردن در کتابخانه و موزه گرفته تا گذراندن دوره‌های مددکاری روانی. اما از آنجایی که مطالعه و نوشتن علاقه اصلی او بود، دوباره به ادبیات روی آورد.

نظرات کاربران

k.t
۱۳۹۹/۰۳/۱۰

این کتاب در ظاهر روایتی است شاعرانه از زندگی ها؛ اما به نظرم روایت خود زندگی و انسان است.😊 نگاه نویسنده به زندگی چنان است که گویی همزاد سهراب است😍؛ عاشق و دچار، آن چنان که با سیبی مانوس می شود. از

- بیشتر
Masood Salehi
۱۴۰۲/۰۹/۱۳

واقعیت نفهمیدم چی میگه و نتونستم ارتباط بگیرم

Mohanna
۱۳۹۸/۱۲/۲۶

خیلی زیبا بود مخصوصا با صدای اقای تفتی

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۶ دقیقه

حجم

۱۲۴٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۶,۸۰۰
تومان