دانلود کتاب صوتی بله یا خیر با صدای شهاب ایلکا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی بله یا خیر

داستان کتاب صوتی «بله یا خیر» در مورد شخصی باهوش است که در پی یافتن راهی برای گرفتن بهترین تصمیم سفری کوتاه را آغاز می کند. جوان شنیده بود که این سفر میتواند به او کمک کند که در زندگی موفق‌تر باشد و توانایی تصمیم گیری بهتر در زندگی را کسب کند و این سفر توسط راهنمایی هدایت می‌شد که در وهله ی اول یک تاجر فوق العاده و سپس کوهپیمایی بی نظیر بود و افراد را با تصمیمات شخصی خود راهنمایی می‌کرد. آیا در این زمان کوتاه افراد می‌توانند چنین مهارتی به دست آورند؟ از راه‌های بیهوده دست بکشید زیرا انتخاب ها بر سر راه ماست ولی ما از آنها اطلاعی نداریم.سیستم بله یا خیر به افراد کمک میکند که بهتر و بیشتر به تصمیماتشان فکر کنند و راه درست را انتخاب کنند.
معرفی نویسنده
عکس اسپنسر جانسون
اسپنسر جانسون

اسپنسر جانسون نویسنده‌ی آمریکایی است که احتمالا کتابش از خودش شهرت بیشتری دارد! جانسون در سال ۱۹۹۸ کتابی به نام چه کسی پنیر مرا جابه‌جا کرد را در آمریکا منتشر کرد که در بدبینانه‌ترین حالت ۲۸ میلیون نسخه از این کتاب در جهان فروش رفت و به ۲۵ زبان دنیا ترجمه شد، این اتفاق برای کتابی که کمتر از ۱۰۰ صفحه دارد، در هر زمانه‌ای تحسین‌برانگیز است! قله‌ها و دره‌ها یکی از آثار این نویسنده است.

نظرات کاربران

mahdi
۱۳۹۶/۱۰/۲۴

بسیار بسیار عالیی و کاربردی اگه ما بتونیم در طول روز تصمیمات بهتر بگیریم قطعا به موفقیت خواهیم رسید این کتاب مثل بقیه کتابهای اسپنسر جانسون عالی است وفوق العاده شما هر روزه در حال تصمیم گیری هستید پس باید

- بیشتر
r.torik
۱۴۰۱/۰۱/۰۵

با سپاس از گویندگان این کتاب متاسفانه ترجمه اصلا واضح و قابل فهم ودرک نبود و من حتی سه بار زدم عقب گوش کردم ولی اصلا متن ترجمه رو متوجه نمیشدم چی میگه!

soli
۱۴۰۲/۰۵/۰۶

یکی از عالی ترین کتابی بود که گوش دادم

Mahsa📚
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

کتابی ک دوباره هم میشه بهش سر زد‌ 🙃

کاربر 1252789
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

کتاب بسیار عالی و کاربردی در ابتدا کمی احساس سردرگمی و گنگی داشتم در شنیدنش ولی به مرور عاشقش شدم ممنون از طاقچه ❤️🫶

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۳۶ دقیقه

حجم

۱۴۳٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
تومان