دانلود کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره) با صدای آرمان سلطان زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره) اثر جی. آر. آر. تالکین

دانلود و خرید کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره)

معرفی کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره)

کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره) نوشتهٔ جی. آر. آر. تالکین و ترجمهٔ رضا علیزاده است. آرمان سلطان زاده و ایمان رئیسی و جمعی از گویندگان گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی حاوی یک رمان فانتزی مشهور است. هابیت‌ها یکی از مجموعه اقوام آمده در داستان‌های تالکین و به ویژه ارباب حلقه‌ها هستند.

درباره کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره)

کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره) دربردارندهٔ ماجرای هابیت است که پیش‌زمینه‌ای برای ورود به داستان ارباب حلقه‌ها است، اما به سبب جذابیت داستانی مجموعهٔ «ارباب حلقه‌ها»، هم کتاب هابیت و مجموعه فیلم‌های اقتباسی بر اساس این کتاب، پس‌از خود مجموعهٔ «ارباب حلقه‌ها» منتشر شدند. هابیت‌ها یکی از اقوامی هستند که در داستان‌های ارباب حلقه‌ها، نقش بسیار مهمی دارند. داستان هابیت‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که حکومت موجودات افسانه‌ای در حال ضعیف شدن است و حکومت انسان‌ها دارد قدرت می‌گیرد. «بیلبو بگینز» که یک هابیت است برای اینکه سهمش از یک گنج گرانبها را بگیرد، به یک ماجراجویی می‌رود. آنجا با موجودی به نام «گالوم» آشنا می‌شود که سال‌ها، حلقه‌ٔ قدرت در دستانش بوده است. این حلقه را «سائورون»، پادشاه تاریکی درست کرده است تا بتواند به همه‌ٔ  مردم قدرت داشته باشد. اگر می‌خواهید یکی از پرفروش‌ترین داستان‌های فانتزی جهان را بشنوید، این کتاب صوتی برای شماست.

شنیدن کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به نواجوانانی به داستان‌های فانتزی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر پیش از این، داستان‌های ارباب حلقه‌ها را خوانده‌اید و لذت برده‌اید، هابیت را جذاب و خواندنی خواهید یافت.

درباره جی. آر. آر. تالکین

جی. آر. آر. تالکین با نام کامل «جان رونالد روئل تالکین» (John Ronald Reuel Tolkien) ‌در ۳ ژانویهٔ ۱۸۹۲ در بلوم‌فونتین به دنیا آمد و در ۲ سپتامبر ۱۹۷۳ در آفریقای جنوبی درگذشت. او نویسنده، شاعر، زبان‌شناس و استاد دانشگاهی بریتانیایی بود که برای آثار خیال‌پردازانه و حماسی‌اش شناخته می‌شود. از معروف‌ترین کتاب‌های او می‌توان به «هابیت»، «ارباب حلقه‌ها» و «سیلماریلیون» اشاره کرد. او از سال ۱۹۲۵ تا ۱۹۵۹، استاد زبان‌شناسی تاریخی در دانشگاه آکسفورد بود. این مدرس و نویسنده، علاوه‌بر کتاب‌های یادشده، آثار داستانیِ دیگری به نام‌های «ماجراهای تام بامبادیل»، «راه پیوسته تا آن سو می‌رود»، «فرزندان هورین» را که عمدتاً پس از مرگش منتشر شدند، نوشته است. این کتاب‌ها درمورد موضوع‌هایی است که آن‌ها را رشته ‌افسانه (Legendarium) می‌نامند و در اصل اسطوره‌شناسی خیالی برای گذشتهٔ دور زمین است. تالکین علاقهٔ فراوانی به ساختن زبان‌های علمی یا فراساخته داشت. او شاید تنها کسی باشد که ۱۵ زبان ساخته‌ است.

بخشی از کتاب صوتی هابیت (یا آنجا و بازگشت دوباره)

«روزی روزگاری یک هابیت در سوراخی توی زمین زندگی می‌کرد. نه از آن سوراخ‌های کثیف و نمور که پر از دُم کرم است و بوی لجن می‌هد، و باز نه از آن سوراخ‌های خشک و خالی و شنی که تویش جایی برای نشستن و چیزی برای خوردن پیدا نمی‌شود؛ سوراخ، از آن سوراخ‌های هابیتی بود، و این یعنی آسایش.

یک در کاملاً گرد داشت مثل پنجره کشتی، که رنگ سبز خورده بود، با یک دستگیره زرد و براق و برنجی درست در وسط. در به یک تالار لوله مانند شبیه تونل باز می‌شد: یک تونل خیلی دنج، بدون دود و دم، با دیوارهای تخته کوب و کف آجر شده و مفروش، مجهز به صندلی‌های صیقل خورده، و یک عالمه، یک عالمه گل میخ برای آویختن کت و کلاه: این هابیت ما دلش غنج می‌زد برای دید و بازدید. تونل پیچ می‌خورد و تقریبا، اما نه کاملاً مستقیم در دامنه تپه - آن طور که همه مردم دور و اطراف به فاصله چندین و چند مایل به آن می‌گفتند تپه - پیش می‌رفت و می‌رفت و تعداد زیادی در گرد کوچک، اول از این طرف و بعد از طرف دیگرش رو به بیرون باز می‌شد.»

معرفی نویسنده
عکس جی. آر. آر. تالکین
جی. آر. آر. تالکین

جی آر آر تالکین نویسنده‌، شاعر، لغت‌شناس و پژوهشگر انگلیسی است. تالکین خالق مجموعه‌ای از مهم‌ترین رمان‌های فانتزی قرن بیستم، «ارباب حلقه‌ها» و «هابیت» است. آثار فانتزی او نقشی اساسی در اقبال به خواندن و نوشتن در این ژانر ادبی داشت. تالکین در جنگ جهانی اول حضور داشت و با درجه ستوان دوم به ارتش بریتانیا خدمت کرد.

نظرات کاربران

illuminati
۱۴۰۳/۰۵/۱۸

منو این همه خوشبختی محاله محاله..

Ali Kazemi
۱۴۰۳/۰۵/۲۰

چقدر بی سر و صدا منتشر شد. نه تبلیغی نه معرفی...

زمان

۱۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۲۸٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان