دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد با صدای نسترن حسنی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد اثر آنا گاوالدا

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

نویسنده:آنا گاوالدا
گوینده:نسترن حسنی
انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

کتاب صوتی خلاصه کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد نوشتهٔ آنا گاوالدا و ترجمهٔ نازنین صابری است. نسترن حسنی گویندگی این مجموعه داستان کوتاه صوتی خارجی را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد

کتاب صوتی خلاصه کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد» نوشتهٔ آنا گاوالدا است. این اثر در بردارندهٔ ۱۲ داستان کوتاه عاشقانه است. این کتاب اولین اثر آنا گاوالدا است که پس‌از فروش چشمگیر در فرانسه موجب شهرت جهانی او شد و به زبان‌های زیادی ترجمه شد. طرفداران گاوالدا معتقدندکه شخصیت‌های داستان‌های او بسیار به انسان‌های واقعی در زندگی نزدیک هستند و این موضوع باعث انتقال حس هم‌ذات‌پنداری قوی به مخاطب می‌شود.

می‌دانیم که داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران داستان‌های خارجی و علاقه‌مندان به داستان کوتاه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره آنا گاوالدا

آنا گاوالدا در ۲۳ مه ۱۹۷۰ در حومهٔ پاریس به دنیا آمد. او رمان‌نویسی اهل فرانسه است که به‌وسیلۀ مجلهٔ Voici، به‌عنوان «نوادگان دوروتی پارکر» در نظر گرفته شده است. گاوالدا به‌عنوان معلم زبان فرانسه در دبیرستان کار می‌کرد که مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاهش را برای نخستین‌بار در سال ۱۹۹۹ منتشر کرد. این مجموعه با تحسین منتقدان و موفقیت تجاری روبه‌رو شد. یکی از مشهورترین کتاب‌های گاوالدا «ای کاش کسی جایی منتظرم باشد» نام دارد. این کتاب موردتحسین بسیاری قرار گرفت. نخستین رمان گاوالدا «کسی که دوستش داشتم» نام دارد که در سال ۲۰۰۲ در فرانسه و پس از آن سال به زبان انگلیسی منتشر شد. این رمان با الهام از شکست این نویسنده در ازدواجش نوشته شد.

برخی آثار آنا گاوالدا عبارتند از: «دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد»، «من او را دوست داشتم (دوستش داشتم)»، «گریز دلپذیر»، «پس پرده» و «با هم، همین و بس».

معرفی نویسنده
عکس آنا گاوالدا
آنا گاوالدا

آنا گاوالدا نویسنده معاصر ادبیات فرانسه است؛ نویسنده داستان‌های کوتاه و رمان‌هایی عاشقانه. او در ۱۹۷۰ در غرب پاریس متولد شد. پدربزرگش جواهرساز بود و در سن پترزبورگ زندگی می‌کرد. زمانی که کارش را از دست داد از کشور خارج شد و همین شد که نسل‌های بعدی خانواده گاوالدا در فرانسه زندگی کردند. سال‌های زیاد زندگی در فرانسه آن‌ها را از ریشه روسی خود دور نکرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴۴ دقیقه

حجم

۴۳٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان