دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب تو همانی هستی که می‌ اندیشی با صدای فریبا فصیحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خلاصه کتاب تو همانی هستی که می‌ اندیشی اثر جیمز آلن

دانلود و خرید کتاب صوتی خلاصه کتاب تو همانی هستی که می‌ اندیشی

نویسنده:جیمز آلن
انتشارات:آسمان نیلگون
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب تو همانی هستی که می‌ اندیشی

کتاب صوتی خلاصه کتاب تو همانی هستی که می‌ اندیشی نوشتهٔ جیمز آلن و ترجمهٔ آناهیتا رامز است. فریبا فصیحی گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ موفقیت و خودیاری را انجام داده و آسمان نیلگون آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی خلاصه کتاب تو همانی هستی که می‌ اندیشی

کتاب صوتی خلاصه کتاب تو همانی هستی که می‌ اندیشی دربردارندهٔ خلاصه‌ای از کتاب «تو همانی هستی که می‌ اندیشی» نوشتهٔ جیمز آلن است. کتاب «تو همانی هستی که می‌اندیشی»، نتیجهٔ مراقبه و تجربه است. این اثر صوتی نه یک رساله‌ٔ نظری نیست، بلکه راهنمایی عملی است. هدف آن الهام بخشیدن به مردان و زنان است تا درک کنند که ما خودِ خویشتنمان را از طریق قدرت افکاری که انتخاب می‌کنیم و در خود می‌پرورانیم؛ می‌سازیم. جیمز آلن در کتاب صوتی حاضر بیان کرده است که ذهن، بزرگ‌ترین سازندهٔ زندگی شماست که هم شخصیت درونی و هم شرایط بیرونی شما را شکل می‌دهد. ممکن است شما تاکنون زندگی‌تان را در جهل و درد ساخته باشید، اما از این روز به بعد باید با روشن‌بینی و شادمانی آن را بسازید.

نویسنده تأکید کرده است که همان‌گونه که گیاه از دانه جوانه می‌زند، هر عمل از بذر اندیشه رشد می‌کند. هر کاری که انجام می‌دهید و یا هر چیزی که می‌گویید در ذهن شما آغاز می‌شود. رفتار و عمل، شکوفه تفکر است و شادی و رنج، میوه‌های آن هستند. ما محصول شیرین یا تلخی را که در باغ درون خود کاشته‌ایم، درو می‌کنیم. شما این شنیدن این اثر صوتی حقیقتی مهم را درک خواهید کرد؛ جوینده یابنده است و اگر دری را بزنید به رویتان گشوده خواهد شد.

شنیدن کتاب صوتی خلاصه کتاب تو همانی هستی که می‌ اندیشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به کسانی که می‌خواهند زندگی خود را تغییر دهند و به سمت موفقیت قدم بردارند، پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ دقیقه

حجم

۱۶٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان