دانلود کتاب صوتی معجزه عشق با صدای ارشیا شریعتی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی معجزه عشق اثر پائولو کوئلیو

دانلود و خرید کتاب صوتی معجزه عشق

معرفی کتاب صوتی معجزه عشق

کتاب صوتی معجزه عشق نوشتهٔ پائولو کوئلیو و ترجمهٔ پروانه طاهری است. ارشیا شریعتی گویندگی این داستان صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی معجزه عشق

کتاب صوتی معجزه عشق دربردارندهٔ داستانی است پیرامون اینکه زندگی بدون عشق معنا ندارد. پائولو کوئیلو در این اثر از عشق می‌گوید. همه می‌دانند چگونه عشق بورزند؛ چراکه همه‌ٔ ما با این ویژگی به دنیا آمده‌ایم. برخی استعدادی ذاتی برای عشق‌ورزیدن دارند، اما بیشتر ما باید آن را دوباره بیاموزیم. ما باید چگونه عشق‌ورزیدن را به یاد آوریم. این نویسندهٔ برزیلی مشهور کتاب خود را از یک بعدازظهر سرد بهاری اواخر قرن نوزدهم میلادی آغاز می‌کند؛ زمانی که عده‌ای زن و مرد از نقاط مختلف انگلستان برای گوش‌دادن به سخنرانی معروف‌ترین کشیش شهر دور هم جمع شده و مشتاق شنیدن حرف‌های او هستند؛ کشیشی که به‌دلیلی بسیار خسته و فرسوده شده بود.

شنیدن کتاب صوتی معجزه عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر برزیل و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره پائولو کوئیلو

پائولو کوئیلو در سال ۱۹۴۷ به دنیا آمد. او نویسندهٔ معاصر برزیلی است. رمان‌های او بین مردم در کشورهای مختلف دنیا پرطرفدار است. او از سال ۲۰۰۷ سفیر صلح سازمان ملل در موضوع فقر و گفت‌وگوی بین‌فرهنگی است. بسیاری از آثار این نویسنده، داستان‌هایی هستند که با رویکردها و درون‌مایه‌های روان‌شناسانه طراحی و نوشته شده‌اند. کوئیلو در اغلب کتاب‌هایش به موضوع عشق و ایمان می‌پردازد. رمان «کیمیاگر» مشهورترین کتاب او و یکی از رمان‌های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم در جهان است.

بخش دیگری از آثار پائولو کوئیلو عبارتند از:

تئاتر برای آموزش، برنده تنهاست، بایگانی جهنم، خاطرات یک مغ، بریدا، عطیه برتر، والکیری‌ها (دیدار با فرشتگان)، مکتوب، کنار رود پیدرا نشستم و گریستم، کوه پنجم، نامه‌های عاشقانه یک پیامبر، مبارزان راه روشنایی (راهنمای جنگجوی نور)، ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد، کلمات اساسی، شیطان و دوشیزه پریم، داستان‌هایی برای پدران، فرزندان و نوه‌ها، جن و گل‌های رز، سفرها، کمان‌گیر، جاسوس، هستی (زندگی).

بخشی از کتاب صوتی معجزه عشق

اگر چنین عشقی در قلب شما باشد، هر کاری انجام بدهید سرشار از صداقت است. وقتی دربارهٔ خداوند و جهان معنویت حرف می‌زنید، شاید با کلماتی جذاب و شیوا از معجزه‌های الهی، نشانه‌های ایمان یا مؤمنان خوب صحبت کنید، اما اگر عشقی پشت این کلمه‌ها و جمله‌ها نباشد، تمام تلاش شما به هدر خواهد رفت. شاید تمام وظایفی را که به عهده گرفته‌اید، به‌خوبی به انجام برسانید؛ حتی ممکن است خود را در این راه فدا کنید، اما حتی اگر جسمتان را بسوزانید و عشقی وجود نداشته باشد، نه چیزی عاید خودتان شده و نه در پیشگاه خداوند ارزشی داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۱۵۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان