دانلود کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم با صدای فرزانه فائزی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم اثر فاطمه اکیما

دانلود و خرید کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم

نویسنده:ارین ورلی
انتشارات:شادن پژواک
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم

کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم نوشتهٔ ارین ورلی و ترجمهٔ فاطمه اکیما است. گویندگی این کتاب صوتی را فرزانه فایزی انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب زندگی معنوی.

درباره کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم

کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم (One Truth, One Law: I Am, I Create) کمک می‌کند تا باور کنیم بخشی از وجود خدا هستیم و به همین دلیل باید به خودمان عشق بورزیم و خودمان را باور داشته باشیم. ارین ورلی (Erin Werley) جواب پرسشش را از جایی که فکرش را نمی‌کرد دریافت کرد؛ صدای درونی‌اش همه‌چیز را می‌دانست و به همهٔ سوالات او پاسخ می‌داد. گفته شده است که این نویسنده، روزی زنی معمولی با کوهی از مشکلات بود. در زندگی او بسیاری از چیزها درست پیش نمی‌رفت؛ او نمی‌دانست از زندگی چه می‌خواهد، نمی‌توانست به‌درستی از حق خودش دفاع کند و مقابل مشکلات بایستد، احساس آرامش نداشت و حس می‌کرد از زندگی عقب افتاده است. زمانی که تصمیم گرفت برای تغییر این وضعیت کاری کند، شرایط به‌آرامی شروع به تغییر کرد. او در ابتدا به‌سراغ کتاب‌های خودیاری رفت بلکه بتواند خودِ گمشده‌اش را پیدا کند. این تلاش، او را به‌سمت دوست‌داشتن خودش سوق داد؛ تا زمانی که احساس کرد صدای درونی‌اش دوباره به‌وضوح به گوشش می‌رسد و کم‌کم از طریق این صدا می‌تواند بفهمد که از زندگی چه می‌خواهد. ارین ورلی در کتاب صوتی «یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می‌کنم» آنچه را از مکالمه با صدای درونی خودش یاد گرفته، به ما منتقل کرده است. با او همراه شوید.

شنیدن کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی یک حقیقت، یک قانون: من هستم، من خلق می کنم

«فیل پرسید: «تو کی هستی؟» صدای درونی جواب داد: «من هستم. احتمالاً من رو خدا می‌نامی یا صدای درونی. در ابتدا در دنیای معنوی تنها چیزی بودم که وجود داشت. جهان فیزیکی وجود نداشت. فقط افکار من وجود داشتند و تمام افکارم بدون واسطه خلق می‌شدند. بعد به دنیای فیزیکی فکر کردم و این دنیا از ذهن من به وجود اومد. من صدای درونی ارین هستم. ارین درست مثل تو از منه. هر انسانی از منه. هر انسانی می‌تونه به من دسترسی داشته باشه. اگه کسی می‌گه می‌تونه چیزی که بیرون از خودشه رو هدایت کنه، به این دلیله که نمی‌فهمه همه از خدا هستند و همه‌ی ما یکی هستیم. نگرانی از اونجایی می‌آد که نمی‌دونی از خدا هستی و همه‌ی فکرهات قدرت آفرینش دارند. خدا همه‌چیزه، و ما همه یکی هستیم. از طریق فکر، تو دنیای فیزیکی چیزی خلق شده. این امکان برای شما هم وجود داره که فکر کنید و بیافرینید. چه بدونید و چه ندونید خود درونی شما از خداست. این تنها حقیقت و تنها قانونه...»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت

حجم

۱۱۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۲ ساعت

حجم

۱۱۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان