دانلود کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم با صدای افشین اعتماد + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم اثر استیو چندلر

دانلود و خرید کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم

معرفی کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم

کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم نوشتهٔ استیو چندلر و دویین بلک و ترجمهٔ نازلی نصرالهی است. گویندگی این کتاب صوتی را افشین اعتماد انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی آن را منتشر کرده است؛ کتابی در باب بازدهی بهتر با آزادی عمل.

درباره کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم

کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم (Hands Off Manager) بینشی را به مدیران ارائه داده که با داستان‌ها، مثال‌ها و فعالیت‌های پویا همراه شده است. مطالب این کتاب صوتی به هر مدیر تازه‌کار یا باسابقه‌ای نشان داده است که چطور می‌تواند به‌جای اینکه کارمندان را کنترل و وادار به انجام کار کند، آن‌ها را مربی‌گری و هدایت کند. با این روش، توانایی‌های هر کارمند در فضای مشارکت و هدف‌گذاری متقابل مورد تقدیر قرار می‌گیرد و تقویت می‌شود. استیو چندلر و دویین بلک در کتاب صوتی «مدیر مداخله‌گر نباشیم» بالاخره مشکل قدیم مدیران را حل می‌کنند؛ دریافت بهترین عملکرد از افراد بدون ایجاد ناکامی در خود و آن‌ها. گفته شده است که روش‌های مدیریتی قدیم و مداخله‌گر و نظامی برای کارمندان امروز مؤثر نیست؛ زیرا آن‌ها بسیار مستقل و حرفه‌ای هستند و ایده‌های توسعه‌یافتهٔ خودشان را دارند. رهبران و مدیرانی که سعی می‌کنند چنین کارمندانی را مدیریت کنند، با نارضایتی گسترده و غیبت مداوم از کار و استعفای کارمندانشان مواجه می‌شوند و سطح اضطراب خود و کارمندانشان را بالا می‌برند. نویسنده‌های این اثر صوتی از فعالان نام‌آشنای حوزه‌های مدیریت و کسب‌وکار بوده‌اند.

شنیدن کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی مدیر مداخله‌ گر نباشیم

«وقتی قضاوت می‌کنیم و سپس کینه به دل می‌گیریم، قدرتمان را از دست می‌دهیم. وقتی از یکی از اعضای تیم می‌رنجیم، قدرتمان را به آن عضو می‌دهیم. وقتی به او اجازه می‌دهیم فکرمان را اشغال کند و بر آن مسلط شود، قدرتمان را دقیقاً به همان فردی می‌دهیم که از او عصبانی هستیم. در این حالت بر مشکل متمرکز می‌شویم نه بر راه حل.

قدرت واقعی در رهبری از شراکت نشئت می‌گیرد نه از انتقاد.

مدیر غیرمداخله‌گر با حفظ تمام قدرتش خود را متمایز می‌کند. کار او این است که هر کسی را که می‌بیند درک کند. در کارمندانش چیزی بیش از آنچه خودشان می‌بینند ببیند و آن‌ها را هم به پذیرفتن آن دیدگاه دعوت کند. با این کار، سطح استرس خودش را در محل کار کم می‌کند. کاملاً آگاه است که هر بار کسی را قضاوت می‌کند، آرامش و راحتی خودش را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۲۰ دقیقه

حجم

۴۷۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان