دانلود کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب) با صدای افروز هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب) اثر کارل دوک

دانلود و خرید کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب)

نویسنده:کارل دوک
انتشارات:آسمان نیلگون
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب) نوشتهٔ کارل دوک و ترجمهٔ فاطمه مختاری است. گویندگی این کتاب صوتی را افروز هاشمی انجام داده و آسمان نیلگون (کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب) [روان‌شناسی نوین موفقیت] که به قلم یک استاد روان‌شناسی دانشگاه استنفورد نوشته شده، مبحثی نو و ساده و تأثیرگذار را مطرح کرده است. کارل دوک (Carol Dweck) در سه فصل نخست، همراه با معرفی ایدهٔ طرز فکر و مباحث جانبی، بیان کرده است که برخی افراد به ذاتی‌بودن توانایی‌ها و استعدادهایشان («طرز فکر ثابت») اعتقاد دارند و برخی دیگر به امکان پیشرفت یا پسرفت خود در زمینه‌های مختلف باور دارند («طرز فکر رشد») و برخی هم باتوجه‌به موضوع موردبحث، عقیدهٔ متفاوتی دارند؛ مثلاً برخی افراد باور دارند استعداد نقاشی و هنر ندارند، اما می‌توانند با تمرین و تلاش، مهارت‌های ریاضی خوبی به دست آورند؛ یعنی تعداد بسیاری از ما به ثابت‌بودن برخی از توانایی‌ها و قابل‌رشدبودن توانایی‌های دیگری اعتقاد داریم. نویسنده کوشیده است نشان دهد تفاوت رفتاری و عملکردی افراد مختلف در دو گروه به چه صورت است. برای این منظور او با عناوین «ورزش؛ طرز فکر یک قهرمان»، «کسب‌وکار؛ طرز فکر و رهبری»، «طرز فکر در روابط عاشقانه» و «معلمان، مربیان و والدین؛ طرز فکر برای تربیت» بحث را ادامه داده و به‌صورت کاربردی و تخصصی در هر زمینه بحث کرده است. در انتهای کتاب، «تغییر طرز فکرها» مطرح و راهکارهای عملی بسیاری پیشنهاد شده است؛ همچنین نسخهٔ کاملِ کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب) (Mindset) توانسته است به عنوان پرفروش‌ترین کتابِ دسته‌بندی «روان‌شناسی کاربردی» در سایت آمازون برسد.

شنیدن کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی طرز فکر (خلاصه کتاب)

«نویسنده با مشاهده‌ی دو رویکرد اصلی دانش‌آموزانش در پایان دوره‌های آموزشی، مفهوم این دو طرز فکر را ارائه کرد. برخی از دانش‌آموزان دائماً نگران اثبات خود بودند. اما سایر دانش‌آموزان بیشتر به یادگیری مشغول بودند. اگر درحال‌حاضر طرز فکر رشد ندارید، بپذیرید که در زندگی شکست‌ها و موانع بدیهی و اجتناب‌ناپذیرند و به جای آنکه آن‌ها را پایان خط در نظر بگیرید، به شما نشان می‌دهند که تمام انرژی و ظرفیت خود را به کار نگرفته‌اید. درک کنید که تلاش چیز بدی نیست. میزان تلاش شما برای انجام یک کار نتیجه‌ی آن را تعیین می‌کند. بنابراین باید تصمیم بگیرید که چه طرز فکری و چه میزان تلاش شما را به جایی می‌رساند که باید باشید. به نظر می‌رسد کودکان با توانایی و علاقه‌ی شدیدی متولد می‌شوند و کسانی هستند که از طریق پیگیری‌های بی‌وقفه‌ی این علایق، به‌طور شگفت‌آوری موفق می‌شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۵۰۰
تومان