دانلود کتاب صوتی ابر جاذب (خلاصه کتاب) با صدای کامبیز خلیلی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ابر جاذب (خلاصه کتاب) اثر گابریل برنستین

دانلود و خرید کتاب صوتی ابر جاذب (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب صوتی ابر جاذب (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی ابر جاذب (خلاصه کتاب) نوشتهٔ گابریل برنستین و ترجمهٔ مریم دریانی است. گویندگی این کتاب صوتی را کامبیز خلیلی انجام داده و انتشارات کتابسرای نیک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی ابر جاذب (خلاصه کتاب)

کتاب صوتی ابر جاذب (خلاصه کتاب) در شش فصل شما را راهنمایی می‌کند تا تبدیل به ابر جاذب شوید. این فصل‌ها شامل روش‌ها و درس‌هایی معنوی است که به‌ترتیب قرار گرفته‌اند؛ به‌طوری‌که در آخر قدرتتان را به‌طور کامل به دست خواهید آورد. درحالی‌که هر کدام از روش‌های این کتاب صوتی می‌تواند به‌طور مستقل اجرا شود، گابریل برنستین آن‌ها را به‌گونه‌ای قرار داده‌ که مکمل هم باشند. این روش‌ها را به‌گونه‌ای که قرار گرفته‌اند، تمرین کنید تا بتوانید از این روند متحول‌کننده بیشترین بهره را ببرید. گفته شده است که در این کتاب، مرز بین خیال و واقعیت روشن خواهد شد؛ درعین‌حال نویسندهٔ این کتاب صوتی از شما می‌خواهد که با وجود رنج‌ها و ناکامی‌هایی که در مسیر دستیابی به اهدافتان با آن مواجه شده‌اید، دست از حرکت برندارید. این کتاب، نقشهٔ راه شما است، اما از شما می‌خواهد که فرمان را به‌دست کائنات بسپارید و اتومبیل‌ زندگیتان را با اطمینان برانید. با شنیدن خلاصه‌ٔ این کتاب، می‌توانید استرس‌ها و تنش‌ها را تبدیل به موهبت کرده و به‌سادگی از آن عبور کنید.

شنیدن کتاب صوتی ابر جاذب (خلاصه کتاب) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گابریل برنستین

گابریل برنستین در یکم نوامبر ۱۹۷۹ میلادی در نیویورک به دنیا آمد. اوپرا وینفری، گابریل برنستین  را «رهبر فکری جدید» نامیده است. او معمولاً به‌عنوان متخصص در برنامهٔ «دکتر اُز» حضور پیدا می‌کند. نیویورک‌تایمز او را «الگوی جدید» خوانده است. گابریل برنستین نویسندهٔ کتاب‌های پرفروش «شاید معجزه کنیم» و «ابر جاذب» و «معجزه‌های اکنون» است. او به‌عنوان «فعال معنوی» و همراه با دیپاک چوپرا، مجریان بزرگ‌ترین مراقبهٔ گروهی کتاب رکوردهای گینس بوده‌اند. یوتیوب او را جزو ۱۶ ویدئو بلاگر اول خود نامیده است. وب‌سایت ماشابل، حساب توئیتر او را در لیست ۱۱ حساب توییتری که باید دنبال کرد، قرار داده است؛ همچنین نشریهٔ فوربس او را در لیست ۲۰ زن صاحب برند جهان قرار داده است. گابریل برنستین در نشریات و برنامه‌هایی نظیر ال، اون، کتی لی و هدا، تودی شو، سوپرسول ساندی اپرا، برنامهٔ کوئین لطیفه، اندرسون لایو، اکسس هالیوود، ماری کلر، هلث، سلف، گلمور، هلپ دسک، و روی جلد مجلهٔ زندگی و... حضور داشته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵۲ دقیقه

حجم

۴۸٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۸,۵۰۰
تومان