دانلود کتاب صوتی هنر ماساژدرمانی و فشاردرمانی با صدای افروز هاشمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر ماساژدرمانی و فشاردرمانی اثر دهایرن گالا

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر ماساژدرمانی و فشاردرمانی

نویسنده:دهایرن گالا
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی هنر ماساژدرمانی و فشاردرمانی

کتاب صوتی هنر ماساژدرمانی و فشاردرمانی نوشتهٔ دهایرن گالا و ترجمهٔ رضا رامز و بهروز ملکی است. افروز هاشمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات اژدهای طلایی (کتاب‌های صوتی کتابسرای نیک) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی هنر ماساژدرمانی و فشاردرمانی

کتاب صوتی هنر ماساژ درمانی و فشار درمانی فلسفه‌ و کارکرد طبّ فشاری را در درمان بیماری‌ها توضیح داده است. قدمت فشاردرمانی یا همان طب فشاری به هزاران سال پیش بازمی‌گردد؛ روشی غیرتهاجمی و بی‌عارضه برای درمان دردها و بیماری‌های گوناگون. گفته شده طبیب‌های آسیایی مدت‌ها است که با کشف روش‌های گوناگون و منحصربه‌فرد درمانی، برای بسیاری از بیماری‌ها راه علاجی پیدا کرده‌اند؛ طب سوزنی، فشاردرمانی، بازتاب‌درمانی و... که همه از علوم پزشکی سنتی چین است و قدمتشان به بیش از ۵۰۰۰ سال پیش بازمی‌گردد. این روش‌ها را غیرتهاجمی و بی‌عارضه دانسته‌اند که در درمان بسیاری از بیماری‌ها کارآمدند و به‌دلیل در دسترس‌بودن، انتخاب اول برخی از مردم برای رفع مشکلات سلامت محسوب شده‌اند. کتاب صوتی حاضر به‌طور ویژه از طب فشاری، اصول، تاریخچه و فواید آن صحبت کرده است.

دهایرن گالا به مخاطبان این نوید را داده که با آشنایی با این شاخه از طب سنتی چینی می‌توانند بدون درد و خون‌ریزی و البته بدون نیاز به کمک یک متخصص، خودشان دردهایشان را شناسایی و درمان کنند. طبق آموزه‌های این روش، کانال‌های انرژی ویژه‌ای در بدن وجود دارد که گرفتگی یا عدم‌تعادل آن‌ها باعث درد و بیماری می‌شود؛ همچنین هر یک از این کانال‌ها با نقاط ویژه‌ای در سطح پوست مرتبطند که اعمال فشار بر آن‌ها می‌تواند به تنظیم سطح انرژی بدن کمک کند. در طب فشاری این کار به‌وسیلهٔ انگشتان، کف دست و آرنج انجام می‌شود. درد و فشار روانی کمتری برای فرد تحت‌درمان در این روش وجود دارد. می‌دانیم که بسیاری از پزشک‌ها خوددرمانی و مراجعه‌نکردن به پزشک را نکوهش کرده و نادرست دانسته‌اند؛ بااین‌حال این کتاب صوتی شما را به خوددرمانی دعوت کرده است.

شنیدن کتاب صوتی هنر ماساژدرمانی و فشاردرمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به افرادی که می‌خواهند خودشان را بدون مراجعه به پزشک درمان کنند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی هنر ماساژدرمانی و فشاردرمانی

«طب فشاری را می‌توان طب سوزنی بدون سوزن نامید. در طب سوزنی، نقاط توسط سوزن تحریک می‌شوند. در طب فشاری، همان نقاط توسط فشار انگشتان تحریک می‌شوند. فشار را می‌توان به کمک اشیاء نوک‌تیز یا وسیله‌ی خاصی که جیمی نام دارد اعمال کرد. اگر فشار به نحو صحیح اعمال شود، تمامی فوایدی را که از طریق طب سوزنی عاید می‌شود، از روش طب فشاری نیز قابل کسب خواهد بود. بسیاری از بیماران به ویژه کودکان، از سوزنی که در طب سوزنی به کار می‌رود بیم دارند و همین ترس باعث سفتی و انقباض عضله می‌گردد. چنانچه عضله شل و ریلکس نباشد، درمان از طریق طب سوزنی مقدور و میسر نخواهد بود. از آنجایی که در طب فشاری سوزن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، پس مشکلی هم در این رابطه بروز نخواهد کرد. دردسر بزرگی که در رابطه با طب سوزنی وجود دارد این است که بیمار می‌بایست به یک متخصص طب سوزنی مراجعه کند اما طب فشاری را هر کسی با دست می‌تواند اعمال نماید. در این خصوص هیچ دانش ویژه و کلاس آموزشی‌ای مورد نیاز نیست.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۵۴ دقیقه

حجم

۱۰۶٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۲,۵۰۰
تومان