دانلود کتاب صوتی قدرت لطف خدا با صدای تارا تیمورزاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت لطف خدا اثر جول اوستین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت لطف خدا

نویسنده:جول اوستین
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۳.۴از ۵ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی قدرت لطف خدا

کتاب صوتی قدرت لطف خدا نوشتهٔ جول اوستین و ترجمهٔ شیوا شهرینانی است. تارا تیمورزاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی قدرت لطف خدا

کتاب صوتی قدرت لطف خدا گفته است که چگونه با اعلام باورتان به عشق خداوندی، از لطف و برکت او برخوردار خواهید شد. شنیدن این کتاب برای همهٔ کسانی که به‌دنبال موفقیت و الهام‌گرفتن در حوزهٔ معنوی هستند، مفید است. نویسنده معتقد است که خداوند به شما کمک می‌کند تا آنچه را خودتان به تنهایی نتوانستید محقق کنید، به دست آورید. خدا با متبرک‌ساختن شما کاری می‌کند تا در میان جمع متمایز باشید و حوادث خوبی برایتان رخ بدهد؛ درحالی‌که ظاهراً شایستگی نداشتیده‌اید. لطف خداوند همانند سپری ما را احاطه کرده است. با شنیدن این اثر خواهید دید که نیکی و لطف خداوند هر روز شما را ارتقا می‌دهد. او می‌خواهد شما به سطح جدیدی از تکامل، فراوانی، ارتقا و پیروزی برسید. او شما را فراخوانده، مجزا ساخته و انتخاب کرده تا زندگی سرشار از لطفی متمایز را زندگی کنید. وقتی بدانید که شما را برای بخشیدن برکات خود مجزا کرده است، نیروی لطف او را احساس می‌کنید و بر چالش‌هایی که نمی‌توانید به‌تنهایی از پسشان برآیید، غلبه خواهید کرد. این‌ها آموزه‌های جول اوستین در کتاب صوتی حاضر برای ما است.

شنیدن کتاب صوتی قدرت لطف خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و عرفان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جول اوستین

جول اوستین یک نویسنده، سخنران و کشیش است. او با چهره‌ای خندان، خطبه‌های تلویزیونی خود را در ایالات‌متحده اجرا می‌کند. این گفتارها، میلیون‌ها بیننده دارند. او کشیش ارشد کلیسای لیکوود، بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان‌ها است. اوستین می‌گوید که ترجیح می‌دهد بیش از اینکه به موضوع گناه انسان‌ها بپردازد، به خوبی‌ها و مهربانی خداوند و داشتن زندگی شاد و باایمان تمرکز کند. او می‌کوشد اصول کتاب مقدس را به‌روشی ساده و با تأکید بر قدرت عشق و نگرش مثبت به دیگران بیاموزد. جول اوستین چندین کتاب نوشته که همه در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند. او در سال ۲۰۰۶ میلادی، در لیست ۱۰ انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد.

بخشی از کتاب صوتی قدرت لطف خدا

«هنگامی که نوجوان بودم، یک افسر پلیس به دلیل رانندگی با سرعت غیرمجاز ماشینم را متوقف کرد. هنگامی که او نام مرا از روی گواهینامه خواند از من سؤال کرد که آیا با کشیشی که هر هفته از تلویزیون برنامه‌اش را می‌بیند فامیل هستم یا نه. به او گفتم که او، پدر من است. او گواهینامه‌ی مرا پس داد و گفت: «سرعتت را کم کن.» بعد گفت می‌توانم بروم. من به خاطر کسی که با او رابطه داشتم، مورد لطف قرار گرفتم. من کاری نکردم. به صورت اتفاقی، پسر مردی بودم که مورد لطف بود و چون با او رابطه داشتم، لطفی که مربوط به او بود، شامل حالِ من هم شد. کتاب مقدس می‌گوید: «لطف خداوند، شامل حال نوح شد. هنگامی که سیل عظیمی زمین را فرا گرفت، تنها خانواده‌ی نوح نجات یافتند.» کتاب هرگز نمی‌گوید پسرانش یا دخترانش مشمول لطف شدند؛ اما می‌گوید چون آن‌ها با نوح در ارتباط بودند، زندگی آن‌ها مصون ماند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۳۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۰ ساعت و ۱ دقیقه

حجم

۸۳۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان