دانلود کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی با صدای مهربان جزینی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی اثر دانشکده کسب و کار هاروارد

دانلود و خرید کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی

معرفی کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی

کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی از دانشکده کسب و کار هاروارد با ترجمهٔ کاظم منافی شرف آباد و ابراهیم فربد و با صدای مهربان جزینی است و هورمزد آن را منتشر کرده است. این کتاب صوتی از مجموعه کتاب‌های بسته همراه مدیران؛ دانشکده کسب و کار هاروارد است.

درباره کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی

این روزها بسیاری از محیط‌های کاری به صورت مجازی اداره می‌شوند. این تیم‌های مجازی اگرچه از هم دور هستند اما باید توسط مدیری کارکشته اداره شوند تا هم به نتایج مطلوب برسند و هم احساس گروهی‌کارکردن داشته باشند. در ثانی، مجازی کار کردن خصوصیاتی دارد که در کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی می‌شنوید.

باوجود تعداد بسیار زیاد ابزارها و فناوری‌هایی که ازنظر تئوری، برقراری ارتباط و همکاری را برای تیم‌های مجازی تسهیل می‌کنند، ممکن است فکر کنید رهبری یک تیم خوب مدیریت‌شده، مشارکت‌کننده و پراکنده ازلحاظ جغرافیایی، آسان‌تر شده است. درواقع این‌طور نیست. برقراری ارتباط و همکاری در گستره زمان، مسافت و فرهنگ‌ها هرگز این‌قدر مشکل و پیچیده نبوده است. کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی برای رهبران همه انواع تیم‌های مجازی با هر نوع نام‌گذاری یا پیکربندی، که می‌خواهند به همکاری مؤثرتر، آسان‌تر و بهتر اعضای تیمشان کمک کنند، در نظر گرفته شده است.

شنیدن کتاب صوتی رهبری تیم های مجازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به مدیران و رهبران سازمان‌ها و کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

وقت زیادی ندارید؟ با شنیدن مجموعه کتاب‌های کسب‌وکار هاروارد دانش و مهارت‌های ضروری کسب‌وکار خود را به سرعت بالا ببرد. چه به یک دوره و چه به تجدید نظر کوتاه نیاز داشته باشید. هر کتاب در این مجموعه یک شروع مختصر و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا به یک موضوع مدیریت کلیدی را به سرعت بیاموزید. توصیه‌هایی که می‌توانید برای متخصصان جاه‌طلب و مدیران مشتاق خواندنی و کاربردی باشد.


نظرات کاربران

کاربر ۴۶۱۷۶۱۵
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

کتاب از نظر موضوع و ترجمه خوب بود اما خواهش کتاب ایراد هایی داشت . مثلاً دقیقه ۳۲ ابری اشتباه تلفظ شد این کلمه معادل فارسی cloud است اما یک فتحه اضافه داشت

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۹۰٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان