دانلود کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد با صدای تایماز رضوانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد اثر استیون جرارد

دانلود و خرید کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد

کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد نوشتهٔ استیون جرارد و ترجمهٔ ماشااله صفری است. تایماز رضوانی گویندگی این خودزندگی‌نامهٔ صوتی را انجام داده و آوانامه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد

کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد حاوی سرگذشت خودنوشت استیون جرارد است. بازیکن سابق تیم‌های فوتبال لیورپول و لوس‌آنجلس گلکسی که در سال ۱۹۸۰  میلادی به دنیا آمده است. او یکی از بهترین هافبک‌های دوران خود بود. تمام عمر ورزشی خود را تا سال ۲۰۱۵ در لیورپول گذراند. از سال ۱۹۸۹ (۹ سالگی) تا سال ۱۹۹۸ برای تیم‌های پایهٔ لیورپول بازی کرد و از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۱۵ (۱۷ سال) برای تیم بزرگسالان لیورپول بازی کرد. پس بروز مشکل با مدیران باشگاه لیورپول در پایان فصل ۲۰۱۴ – ۲۰۱۵ از لیورپول جدا شد و به تیم لس‌آنجلس گلکسی آمریکا پیوست؛ سپس دوران مربی‌گری خود را آغاز و در تیم‌های پایهٔ لیورپول فعالیت کرد. استیون جرارد چندین زندگی‌نامه منتشر کرده است. نخستین اثر در سال ۲۰۰۶ و به‌سفارش جرارد توسط «هنری وینتر» نوشته شد و «جرارد: زندگی‌نامهٔ من» نام گرفت. دومین قسمت از زندگی‌نامهٔ او در سال ۲۰۱۲ و تحت‌عنوان «جرارد: داستان من و لیورپول» منتشر شد. سومین و کامل‌ترین اثر او «داستان من: استیون جرارد» نام دارد که در سال ۲۰۱۵ میلادی به چاپ رسیده است. او در این اثر تمام شادی‌ها و تلخی‌ها، پیروزی‌ها و افتخارات، امیدها و پایان‌ها، گل‌های شگفت‌انگیز و حاشیه‌ها، رؤیاپردازی‌ها و لغزش‌های خود در سال‌های پر فرازونشیب بازی در لیورپول و تیم ملی انگلستان را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. از روزی آغاز می‌کند که لیورپول به یک برد مقابل چلسی نیاز داشت تا پس از ۲۴ سال قهرمان لیگ برتر شود، اما در لحظه‌ای سرنوشت‌ساز پای جرارد لیز می‌خورد و «دمبه‌با» با دزدیدن توپ و فرار سمت دروازهٔ لیورپول، رؤیای جرارد و همهٔ قرمزهای مرسی‌ساید را نقش بر آب می‌کند. او از اشک‌های آن روزش می‌گوید؛ سپس به گذشته‌های دورتر می‌رود. داستان پرافتخار خودش را تعریف می‌کند، اما درد آن لیزخوردن انگار همیشه بر جان او می‌ماند. داستان جرارد شنیدنی است؛ فوتبالیستی که با وجود حاشیه‌هایی که داشت و کم هم نبود، جایگاهی همیشگی در قلب هواداران لیورپول دارد و دوستداران تیم‌های دیگر هم همواره به دید احترام او را می‌نگرند.

شنیدن کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد یک بازیکن و مربی فوتبال و قالب خودزندگی‌نامه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی داستان من: استیون جرارد

«بعد از ظهر یکشنبه در سفر همیشگی‌مان از هوپ استریت به سمت آنفیلد بودیم. این بازی مانند بقیه نبود. هزاران طرفدار تمام خیابان را پوشانده بودند. پرچم‌ها و تابلوها بزرگتر به نظر می‌رسید و سر و صدای اطراف اتوبوس، از همیشه بیشتر بود و آسمان را دود قرمز منورها رنگین کرده بود. در حالی که به آرامی در مسیر حرکت می کردیم، شعارها و شعرها کرکننده می‌شد. به نظر می رسید موجهای دریای هواداران کنار می روند تا اتوبوس به آرامی در مسیرش به آنفیلد حرکت کند.

شاهد لحظاتی باور نکردنی بعد از فینال اف ای کاپ و جشن آن بوده‌ام، از آن مهمتر زمانی که از استانبول برگشتیم و جام قهرمانی را در میان ۷۵۰ هزار طرفدار در مرکز شهر بالای سر بردم، اما تمام آن لحظات فراموش نشدنی تنها یکبار اتفاق افتادند، و تمام تنش‌ها و ناراحتی‌ها را تبدیل به آسودگی و شادی کرد. اما این بار متفاوت بود. امید و انتظار قهرمانی فوران کرده بود. و ما با شگفتی به هواداران و رویای‌شان خیره شده بودیم. تمام اینها زمانی شیرین‌تر می‌شد، که ما به عنوان یک باشگاه، بعد از مدت‌ها خود را از اعماق چاه بیرون کشیده بودیم. چهار، پنج و حتی شش سال قبل هم این خیابان‌ها توسط هزاران هوادار پر شده بود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۲۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۷ ساعت و ۳۲ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۴۲۹٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۰,۰۰۰
تومان