دانلود کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری با صدای حمیدرضا فراهانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری اثر کیت شرایتر

دانلود و خرید کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

نویسنده:کیت شرایتر
انتشارات:رادیو مثبت
امتیاز:
۴.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری نوشتهٔ کیت شرایتر و ترجمهٔ آرزو خلجی مقیم و با صدای حمیدرضا فراهانی است و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. ترفندهای کاربردی که باعث افزایش فروش و مشتریانتان می‌شود در این کتاب صوتی آمده است.

درباره کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری

فروش محصول و یا خدمات یکی از مهم‌ترین اهداف صاحبان کسب‌وکارهاست. آن‌ها تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا بتوانند کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند و فروش بالاتری داشته باشند. بازاریابی درست و اصولی از کلیدی‌ترین عواملی است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا جای خودشان را در ذهن مشتری‌ها باز کنند. وظیفه‌ٔ اصلی بازاریاب‌ها چیست؟ باید از چه راهکارهاهایی استفاده کنیم تا مشتریان بیشتری جذب کنیم که فروشمان را بالاتر ببریم؟ کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری پاسخ تمام این سوالات شما را می‌دهد.

«کیت شرایتر» چندین ترفند کاربردی ارائه می‌کند که به ما کمک می‌کنند بتوانیم به ذهن مشتری‌ها نفوذ کنیم. کتاب‌های زیادی هستند که از این مدل راهکارها ارائه می‌دهند، ولی فرق کتاب «۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری» با آن‌ها این است که نویسنده برای یادگیری بیشتر مخاطبان از مثال‌های واقعی و قابل فهم زیادی استفاده کرده است.

او هر کدام از راهکارها را با شبیه‌سازی شرایط و مثال‌های واقعی توضیح می‌دهد و باعث می‌شود راحت‌تر بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

از طرف دیگر راهکارهای این کتاب کلیشه‌ای و غیرعملی نیستند، بلکه ترفندهایی کاربردی و در عین حال ساده‌ای هستند که با کمی تمرین می‌توان آن‌ها را یاد گرفت و استفاده کرد.

شنیدن کتاب صوتی ۱۰ راه میانبر برای ورود به ذهن مشتری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر بازاریاب هستید یا مسئول فروش در یک شرکت، سازمان یا استارتاپ، این کتاب را حتما بشنوید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۲۳۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان